GLA`GENSER FRA ISABELL KRAEMER

Amy Gwatkin/ Design av Isabell Kraemer

 

Mmm fikk litt assosiasjoner med sukkerspinn og karuseller av denne Gla`genseren! Ja den fikk meg til å smiiil faktisk! Ikkje noe avansert mønster, men klart og tydelig og, ja i sin enkelhet ganske lekkert 🙂
Her vil nok fargene ha mye å si på hvilket uttrykk du ønsker å gi 🙂
Eg likte den veldig godt som den er på bildet 🙂


Strikkefastheten er 22m/28 row på 10 xm på pinne 4/4,5 –
Igjen; Strikk en prøvelapp om du er usikker 🙂

Oppskriften er i Magasinet PomPom og i linken under kommer du direkte dit du kan kjøpe
et singel hefte med genseren og mye annet lekkert i 🙂

 

 

 

DURUMI
Bildet over
Opp til 132 cm rundt brystet
Strikkes sømløst Top/Down

* * * *

Åååå eg fikk hjem garnpakken fra Joker i går kwell! JuHuuuu hvilken suksess! For en fargen!
Helt perfekt og etter hva eg håpet på! Meeen eg vil vel si den er mer Kurry enn Oker(?) eller er det
i grunnen samme farge?? Blir aldri klok på den fargen eg for eg har sett så mange forskjellige som blir kalt Oker! Noe har eg syns var bare gule og andre spygrønne eller brune, men nå tror eg at eg er fornøyd og det skal bli spennende å strikke i fargen!

Skal vise deg garnet litt senere i dag og HVA eg skal strikke i nettopp den deilige fargen!

Nå etterpå må eg stelle meg litt og ta på meg noe annet enn ei pysjbukse haha Ja du vet, me får “besøk” i dag og eg er ganske spent så me får se hva som skjer! Det er litt sånn at det i grunnen betyr Alfa og Omega på en måte for fremtiden….Så JA, dette er spennende! Woop Woop!

Men eg må nesten bare svinge meg litt, drikke litt kaffi, roe ned og sveipe over heimen
og se at ting og tang ser ganske ok 🙂 Måtte liksom bare innom og si God Morgen 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN DAG SÅ LENGE 🙂

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #pompom #isabellkraemer #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger

4 kommentarer

Siste innlegg