LØRDAG BETYR GOTTERI – DEILIG STRIKKEOPPSKRIFT!

Design av Isabell Kraemer

 

I går kwell før eg la meg poppet denne Go`biten opp på skjermen! Eg lagret den Swosj og har studert den i dag! Jepp, eg må nok bare legge den til i “Isabell Mappa” mi, ikkje no snikk snakk, det bare ER sånn 🙂 Eg tenker litt på hvilket garn eg kunne valgt….? Den strikke si Ull/Alpakka på pinne 4,5 og 5 med en strikkefasthet på 17 m/24 row på 10 cm + eg syns det ser ganske strukturaktig ut??(Grovt?) Hmmmm dette må det tenkes på, ja for selvfølgelig har eg lyst på denne også! Tror eg må sende Isabell Kraemer en mail, ja for hun må ikkje være så kjapp! Eg mener, eg er jo ikkje
ferdig med Humulus ganske ennå!

 

 

Design av Isabell Kraemer

 

 

CIRCLE
Bildene over
Opp til 153 cm i brystvidde

 

 

 

 

Dette ble der i mot mitt gotteri i kwell! hehe Du husker gjerne at eg fikk noen deilige nøster her for et par uker siden i posten? Ja nå har eg sprettet de! Men, HMMMMM, eg skulle strikke patentstrikk
og DET var ikkje så enkelt på pinne 8! Pinne 8 er ALT for tjukt for meg og langt utenfor min komfortsone, men eg skal nå prøve! Måtte til slutt gi meg og finne en enklere måte å strikke patent på. Kom frem til å strikke 1 rett i masken på forrige pinne og 1 rett, klarer ikkje helt å se hvordan dette blir ennå så eg strikker noen pinner til å ser 🙂 Deilig deilig garn da!!

Nå begynner straks “Hver gang vi møtes” så det er best å gjøre seg klar 🙂
Ali koker ei gryte med Fool!! Det spises med tannpirkere sammen med sitronskiver! DEILIG!

HA EN STRÅLENDE KWELL!

Go`klem fra ei KwellsKlar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. så fine bilder
      du får ha riktig lykke til med strikkingen, håper du får det resultatet du ønsker
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar?

Siste innlegg