7 DEILIGE PULSVOTTER – STRIKKEOPPSKRIFTER

Alicia Plummer

 

Hvis eg virkelig har skjønt værmelding riktig så skal det bli ENDA mer snø enkelte steder her på vestlandet! Dvs at det bikker 2 meter flere steder! Er DET mulig/normalt?? Det vil også si at vinteren kan bli lang og det kan bli en kald vår(?) Det er t.o.m meldt snø her i dag!?!? Når det er 2 grader
og kuling blir den følte temperaturen ganske kald, ja det trekker virkelig nedover på minus sida!
Da er det GODT og alltid ha noe på hendene så me kan bare fortsette å strikke varm og stilig VINTERtilbehør 🙂 Ikkje bare det, men det er jo så lekre gaver vettu 🙂

 

 

HOLT MITTS
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Alicia Plummer

 

PASTURE & WOODS 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alicia Plummer

 

GINGER MAPLE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alicia Plummer

 

OPEN WINDOWS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alicia Plummer

 

RED FLANNEL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alicia Plummer

 

CHARCOAL & ASH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alicia Plummer

 

FEATHERDOWN

 

 

 

 

 

* * * *

Tenkt du, det er ikkje bare Morsdag i dag, men også en sånn herlig søndag! Ja for søndagen i en ferie blir jo extra deilig! Bare det å vite at det er fri i morgen, på en mandag!!

Eneste eg foreløpig vet sikkert er at Ali skal smelle sammen ei kremkake med aprikos i dag!
Har tenkt å invitere mor mi opp en tur, hvis ikkje tar eg en tur til henne i morgen 🙂 Dvs HVIS det ikkje blir glatt ut, i følge Yr kan det være fare for det – Like ikkje!

Eller er jo Morsdag en dag hvor me mamma`er kan kose oss litt ekstra, gjerne bli dullet litt med også – Tja ingen dum dag egentlig. Godt å bli satt pris på 🙂 Eg vet i allefall at eg skal kose meg med strikketøyet, ja enten det blir å kaste seg over Humulus eller det blå som eg så vidt har startet på! Utrolig så mykt det blir! Eg er egentlig ikkje blå, men dette ble virkelig skjønt!

Amira sto akkurat opp og det første hun sa var: “Gratulerer med morsdagan, ka tid er det boller?
Måtte bare le, men hun er streng så muligens me må bake boller?? Kanelsnurrer og kremkake er tydeligvis ikkje nok haha Hun sa hun skulle bake boller kl 12! *flirer* Er vel i grunnen enig i at på Fastlaven, da har man boller med krem, Ali hadde bare Morsdagen i hodet da tenkte kake 🙂

Da er det nok best at eg tar en liten sving på kjøkkenet før hun i tilfellet starter bakinga. Ja eg vet, det er Morsdag og min dag, MEN, vettu hva? Eg blir dullet og stelt for hele uka, ja hele året så da gjør det ingenting om eg fyller oppvaskmaskinen og rydder litt selv på Morsdag hehe

Blir nok en koselig skal du se 🙂 

KOS DEG OG NYT
EN HERLIG SØNDAG!

Go`klem fra ei meget for nøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Mange fine oppskrifter i dag.Blir frista til og starte en votte turnusgruppe.
      Er en ting jeg lurer på,har ikke klart og finne ut av det,hva er Fool. (Fryktelig nysjerrig).
      Ha en fin morsdag og kos deg med strikking og OL.
      🤗🌹🌷🌻🌼🎂🍰

    2. Lisbeth S: Haha FOOL ja, de er en spesiell type stooore brune bønner som kokes, kryddres og spises med sitron 🙂

      Kos deg masse du også 🙂

Siste innlegg