VALENTINE TILBUD – NYDELIG SJAL

Raina K

 

Her har du muligheten til å få deg et rålekkert sjal i samlingen! Frem t.o.m og ut hele Valentin Dagen
får du denne sjaloppskriften på tilbud så det gjelder slå til 🙂 Kan strikkes i både Tynn alpakka fra Drops og Baby Merino fra Drops 🙂 Deilige alternativer begge 2 🙂

 

Raina K

DIAMONDS BRIOCHE SHAWL
Bildene over
One size or any other size
(186 cm X 82 cm)

Sånn, eg ble ganske YR da eg så dette sjalet så eg måtte bare hive meg rundt slik at du får det med deg i god tid:) Eg er på vei på badet for å stelle meg litt, Amira baker boller så nå blir det både boller med krem, kanelsnurrre OG kremkake med aprikos!! KCAL!!!

Ikkje bare det, men NÅ blir det SKI på Tv – Deilig søndag!

Go`klem fra Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #shawl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg