SPENNENDE SJAL – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Stephen West

 

Hvis du VIRKELIG elsker farger og morsomme (KULE!!) plagg og tilbehør, ja DA er Stephen West designeren du BØR og sjekke ut nærmere hvis du ikkje allerede har han på favorittlista de!! Du kan miste pusten av og til, men fy søren han har noen genuint stilige løsninger på det meste! Eg digger hans design og eg har noen sjal som eg virkelig koset meg med da eg strikket de og du må ta
å sjekke ut hans design
HER! NÅ med èn gang! JALLA!

 

 

METALOUSE
Bildet over
OneSize
Dansk Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anette Meek

Her må du like de vrange pinnene, men akk for et spennende og deilig sjal da!! Har et sjerf med denne effekten, det er sånn typ “trekkspill” for å sammenligne med noe 🙂 Du strikker et felt og plukker opp
i sidene og strikker neste felt 🙂 Likte dette VIRKELIG godt! Eneste, ja hvis eg kan peke på noe er den avrunda nakkekanten! Har litt problem å bruke sjal som har det, mulig det bare er en vane 😉

 

 

Anette Meek

 

KAFFEKOPP SJALET
De 2 siste bildene
Norsk Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

Kan jo like godt begynne med å takke alle dere som har sendt meg meldinger og mail i det siste!
Det er alltid like KOSELIG, enten det er ris eller ros så setter eg pris på det 🙂

OK, da var me altså på Colosseum med Dib og NOK en gang har eg betalt 250 kr for at han skal få beskjed om at han bruke strikk på reguleringen 24/7 for å dra de siste millimeterene!! Så nå tok eg den bestemte stemmen til han om at NÅ er det slutt altså! Slik har det vært siden i sommer! Betaler for å sitte i stolen i 3 min og få en ny pose strikk i hånden! Nå bør han virkelig gjøre en saftig innsats for det er jo bortkasta penger vil eg si?? Det er rett og slett ikkje nok at han kun sover med strikk ca 7 t hver natt, her må man kjøre på den siste måneden slik at han kommer seg i mål!

Er jo rart det der! Når noe MÅÅÅ gjøres så har ganske mange unge en tendens til å ramle av!
De skjønner alvoret selv om de egentlig ikkje gjør det 😉 Husker selv da eg var på den alderen, var ikkje alltid kjekt å gjøre ting man absolutt MÅTTE gjøre. Eg prøvde å “true” han hehe Eg sa at hvis han får samme beskjed neste gang trekker eg regningen fra på månedslønna hans *Ler* Eg mener det! Kanskje han da i allefall får en forståelse for hvor mye 250 er å kaste ut vinduet?
Det er jo nesten det samme som å diskutere ankelsokker og Converse i minusgrader! *ler*

Men men, eg har STØVSUGET i dag! Sånn ca MIDT på stuegulvet! Ja eg måtte sjekke armene om det funket, men selv på svak styrke rev det skikkelig i skuldrene så eg satte hele maskineriet på gangen så får heller Ali ta det senere 🙂 Like bedre å vaske gulvene, men KuTeppet i stua må støvsuges og det er et grusomt teppe å støvsuge! Ja man kan bli skikkelig forbanna! Noe du bør ta i betraktning hvis du vurderer et sånn type teppe! Det blir sugt langt inn i støvsugeren! haha

Siden eg både har spist deilig middag OG dusjet allerede, ja eg hadde neglesprett på tærene
(på tross av tjukke ullsokker) da eg kom hjem fra tannlegen så kaldt var det ute, er det bare å pakke meg godt inn i teppet her i Go`stolen og strikke strikke og strikke! NÅÅÅ er det ikkje mye igjen! Har også fyrt opp noen stearinlys så får me håper varmen stige haha Joa, ovnen står på 26 grader (GI MEG EN PEIS!) men eg må alltid ha ei åpen stripe på skyvedøren så eg bedriver aktiv oppvarming for kråkene!
Jadda eg bryr meg muligens over kanten for mye om småfuglene 🙂

Ikkje for å sprette over på et HELT annet tema, men i bakgrunnen her surrer TV3 på skjermen og eg sitter i grunnen med haka på knærene! Ja eg e så øvejidde! HVEM tar opp en masse blanko og sms lån for å flytte til LA?? Pakke koffertene og bare reiser og legger igjen en enorm gjeld!?? Alt går rett vest i LA og de må komme tilbake og der venter intet annet enn enn en DIGER og voksende gjeld!!
Da bare fortsetter de å ta opp blanko og sms lån!?!? Hvordan er DET mulig?? Eg skjønner liksom ikkje hvordan de får godkjent lån når de har inkasso og har havnet hos namnsmannen!??
DET er meg en stor gåte!!

Anyway, eg er klar for kwellsøkta så du får kose deg du også og ha en skjønn KWELL 🙂

NYT KWELLEN!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #stephenwest #danskstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

6 kommentarer

Siste innlegg