NYBEGYNNER? LÆR TØFF OG TOFARGET PATENTSTRIKK

Lavanya Patricella

 

Hvor mange ganger har du sett med lengsel på slike kraftfulle strikkelagg og tilbehør uten å helt skjønne HVORDAN!? Det er en del år siden eg så noen filler som var i 2 farga dobbel patent og eg skjønte IKKJE bæret! Husker eg kom over ei oppskrift i et ukeblad og eg syns den var skikkelig innviklet, men eg fikk det da til! Strikket flere filler og laget flotte gaver av de 🙂

Designeren LOVER at dette er oppskriftene du prøver deg på om du er nybegynner når det kommer til denne teknikken 🙂 Oppskriften er strikket for å strikke frem og tilbake og det er GOD forklaring på hva du skal gjøre ved de enkelte forkortelsene 🙂 Ser jo vanvittig KULT ut dette sjerfet må eg si!!
Strikk i de 2 fargene du digger mest og lag ditt eget drømmesjerf!! Eller hals….Eller lue! KOS DEG!

 

 

 

BEGINNERS BRIOCHE SCARF
Bildet over
Str 6″ X 140″

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lavanya Patricella

 

Ahaaa tenkt deg det mykeste tjukke merino som finnes!!
Ahaa det må jo bare blir knall deilig!

 

 

BEGINNERS BRIOCHE COWL
21″ x 15″

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lavanya Patricella

 

MALABRIGO RASTA er et av garna som er brukt!

BEGINNERS BRIOCHE HAT

* * * *
 

 


Her går det unna med ermstrikking og eg har straks strikket opp halve nøstet 🙂 Så JA, det blir absolutt oppstarte på NYTT strikkeprosjekt til HelgeKos, kan jo slettes ikkje bli særlig bedre 🙂

Er ganske døsig ennå etter den gode middagen og eg spiste nok en kjøttbolle for mye hehe
Ungene spiste ikkje, men de ÅT! De elsker slik middag! Nå stakk akkurat DibHassan til en kamerat for brettspill og Amira er vel….Tja…i sin egen verden vil eg tro 🙂

Sånn helt ellers syns eg TV er kjedelig for tiden!! ja, uansett (omtrent) hvilken kanal man setter på så er det enten MAT eller OPPUSSING av et eller annet slag, ikkje det?? Nå når Farmen er slutt er det
i grunnen bare Criminal Minds eg ser så det skal eg kose meg med litt senere, ellers er det som sagt SPESIELT mye mat! Pr nå har eg planer om å følge med på 71 grader Nord som starter på søndag. Det så eg for noen år siden, men ble ganske lei etter hvert så kanskje det kan bli kjekt igjen? 🙂
Hvis ikkje er det jo bare å slå seg løst inne på Netflix 🙂

Nå har eg laget meg ny kaffi og eg er klar for kwellen 🙂

KOS DEG DU OGSÅ

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikketilbehør #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg