OVERSIZE & COZY – FANTASTISK KULE STRIKKEDESIGN

Design av Junko Okamoto

 

Eg har virkelig fått sansen for designene til Junko fra Japan! Det er virkelig BRA og stilig altså + det ser såååå cozy og deilig ut! Hun har MYE fint og du bør seriøst sjekke det ut HER!  Den første genseren her er strikket i DETTE GARNET og det så skikkelig fristende ut, eller hva syns du?? Deilig, ikkje sant?

 

Grunnen til at eg som regel linker til garnet som designet er strikket i er ikkje fordi du MÅ/BØR kjøpe akkurat det, men det er fordi da er det litt lettere å finne annet garn når du har all info 🙂
Åsså er det jo utrolig kjekt å se på nye garn man ikkje kjenner, ja selv om det ikkje er norsk garn! Haha

 

 

Design av Junko Okamoto

 

PAPA
Bildene over
One Size/ max lengde er 146 cm rundt kroppen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Junko Okamoto

Denne strikkes i DETTE GARNET! Ååååå dette så jo helt FANTASTISK ut! *Sukk*

 

 

RUG
One Sixe/ Max rundt bryst er 126 cm
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

Vel, da er det allerede siste ferie dag og fredag! SWOSJ sa det så var uka jammen ferdig! Nå gjenstår det bare å få i hus HelgeKosen + mor mi sin handling og hente bilen hennes på verksted, så ja, man har da litt av hvert å gjøre ute i plaskregnet!! Skikkelig kontrast fra vinteren me hadde i går gitt!
Ser virkelig frem til å komme hjem og “ta helg” med OL og Kos 🙂 

Blir nok nytt strikketøy på meg også etter hvert for det minker på garnet og armen vokser 🙂

Våknet kl 8 i morges av en Milo som gikk i gangen å HYYYLTE!!! Shit! Eg glemte å lage mat til han før eg la meg i går!!! Ååååå fy meg! Klart eå duppe meg frem til kl 9, men DA måtte ge bare opp! Ikkje det kjekkeste å stå opp og stupe rett i fisken liksom, men må man så må man! En Happy liten Milo sprintet ut i regnet etterpå, GARANTERT for leke med musene 🙂

Men eg må nesten sparke i gang dagen her så me kommer oss av gårde etter hvert så me få skravles senere når eg tar plass i Go`stolen for litt seriøs strikking litt senere:)

KOS DEG OG HA EN
DEILIG FREDAG

Go`klem fra i Fredags Klar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg