SKJØNN STRIKK TIL DE SMÅ – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Lille Rille Design

Babystrikk er igjen etterlyst og da helst norske strikkeoppskrifter så her kommer det 3 Go`biter som eg syns var søte 🙂 Tightsen over her er strikket i Baby Merino fra Drops og den kan like godt brukes på en litt kjølig sommerdag som på vinteren 🙂 Dekorativ med fletter 🙂

 

 

FLETTETIGHTS
Bildet over
Str 0/3 mnd—> 5 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lille Rille Design

Skjønn jakke strikkes enten i Cotton Merino fra Drops eller f.eks MerinoUll fra Sandnes

 

 

VIDJE BARNEJAKKE
Str 0/1 mnd—> 4 år

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Lille Rille Design

SÅÅÅ skjønt! Strikkes i Lille Lerke 🙂

 

 

LILLEBRORS SOMMERDRAKT
Str 3 mnd—> 2 år

 

 

 

 

 

 

* * * *

Haha eg klarte da slettes ikkje å stå opp til 5 mila og IKKJE vet eg hvem som vant ennå heller! hehe
La meg tidlig i går og sov helt til kl 9! Nesten 9 timer under dyna og vel så det! Var varm som en hummer da eg våknet og føler meg ganske varm i kjakane ennå? Feber? Nei eg målte den for eg følte meg litt rar, ja sånn feber rar på en måte, men det ga ingen utslag på febermålet.

Tror bare eg skal valse inn i dusjen og se om det forsvinner? Har ingen planer på noen måte å bli syk! Eg er liksom aldri sånn syk, ja feber og forkjølet liksom- Utrolig lenge siden i allefall 🙂

Satser på en dag med strikking eg, har ikkje bestemt meg ennå hva som blir dagens strikketøy, avgjørelsen blir nok tatt i det eg skal strikke 🙂 Begge deler er like kjekt 🙂

Håper du våkna til en fin dag og at dagen blir akkurat som du ønsker 🙂
Her blir det MegaBurgere senere og eg satser jo på at Ali svinger steikepanna 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRIKKEGLAD LØRDAG

Go`klem fra ei Pjysk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Så fine ting!.Likte spesielt godt den tightsen!.
      Ellers går 14 dagers fri mot slutten. Joda, skal bli godt å komme i gjenge igjen, men kjenner mer og mer på det å pensjonere seg…..
      Skal kose meg med vottestrikk i helga, strikker ‘Star wars’ votter

Siste innlegg