TO FARGET BESTEFAR GENSER – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

//Inneholder link på sponset produkt

Design av Strikkelisa

 

YES! Elsk på ermene!!! Sånne har eg tenkt til jakka eg skal strikke meg og eg bare digger det!
Alltid når eg har funnet sånn typ sommergensere med denne type raglan har eg som regel kjøpt en
i hver farger (Som eg gjør med så ganske mye…) Nå skal eg strikke det i en lang jakke og eg gleder meg til å gjøre det 🙂 Det blir så digge di digg! Planen er å enten strikke masse mønster på ermene eller så blir det….? Tja du får vente å se, men i mens syns eg absolutt denne genseren er verdt en plass på To-Do Lista mi og temmelig høyt oppe også!! At den kan strikkes i Kauni ELSKER eg, ja for er det noe eg har ganske mye av så er det nettopp Kauni! Elsker det garnet og ha ganske god
erfaring med det etter hvert 🙂

 

Hvis du der i mot klør av ren ull så kan eg jo anbefale f.eks Classic Cotton Merino 🙂 

 

 

 

Design av Strikkelisa

 

 

TO FARGET BESTEFAR GENSER
Bildene over
Str XS–>XXL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

Den deilig halsen som også er på bildet kan eg anbefale! Gøy å strikke og deilig i bruk, ja eg har strikket den i en Julegave og oppskriften? Den kan du kjøpe HER!

* * * *

Off ja, i dag måtte eg tidlig opp! Ja eg må snart se om eg kan finne noe annet en pysj å ta på meg for
i dag skal me i et spennende møte kan du tro! Møte i dag skal nok gå greit, men så er det den evinnelige VENTETIDA etterpå som er verst! Jammen HERLIG at eg har 2 spennede prosjekter som snart skal påbegynnes så eg får mer enn nok å bruke tiden på og helt ærlig? Eg tror ikkje me hører noe på denne siden av Påske så eg trenger ikkje skru på forventningene riktig ennå hehe

Vettu?? Den første ermen på Humulus er ferdig og i dag skal eg starte på den andre! Det gikk mye fortere enn eg trodde og det var bare flaks at eg prøvde den på i går for vist ikkje
hadde ermet blitt alt for langt! Sånt er gøy!

Haha ikkje det beste bildet som er tatt via et speil, men du ser at den ligger veldig fint over skuldrene og det er FØRSTE gang at en rundfelling ligger så fint på meg og eg har truffet størrelsen perfekt!
Oh`Yes eg gleder meg til å ta denne i bruk kan du si 🙂

Men ok, me får tastes senere for nå må eg komme meg på badet å stelle meg litt!
 

KOS DEG SÅ LENGE
OG HA EN HERLIGE DAG!

Go`klem fra ei Spent og Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #tofargetbestefargenser #humulus #bølgehals #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg