PIMPE OPP HAGEN? – ARTIGE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Trish Roberts

 

Kalenderen tilsier så absolutt at det er snart på tide å begynne å fiffe opp hagestuer, terrasser, hager etc Ja rett og slett der hvor du liker å sitte ute å kose deg 🙂 Hva med å sette et tropisk preg
på det hele? Tja, hvem vet, kanskje det da blir litt varmere??

 

Kunne trengt det her i dag for her var det jo nesten snøstorm da eg kjørte ut….
heldigvis så smelter det med èn gang!

 

 

FELIPE FLAMINGO
Bildet over
Denne finnes også i hekleoppskrift
HER!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Design av Trish Roberts

 

JIMMY SNAIL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Trish Roberts

 

NORMAN THE PEACOCK

 

 

 

 

 

* * * *

Ok, her i vest kan eg bare legge prosjekt Terrasse på hylla inn til videre….Ganske lenge også tror eg! Ikkje mye oppløftende i det hele tatt skal eg si deg + det er ISkaldt ute! Hadde et håp da eg i helgen ryddet litt i krukkene, mye skal kastes, men staudene skal få bli med en stund til 🙂

Ååå ellers var det DEILIG å ha de vanlige rutinene tilbake! Så nå, ja eg er litt stolt, er ALT Påskepynten på vei ned tilbake i garasjen, 1 maskin med Dib sin klær er vasket og hengt opp + det surrer og går en maskin med sengetøy 🙂 Ja eg rydda t.o.m kjøkkenet 🙂 Etter det var det i grunnen klar for den første strikkeøkta og NÅ er det KUN en halv stripe til kaoset starter! JuHuuu

Da eg kjørte ut snødde det ganske bra som sagt og det blåååste! Skikkelig kaldt så her var det dobbel hette med glidelåsen helt opp som funket! Svippte en kjapp tur på butikken og så opp på skolen til Dib, i det eg parkerer tikker det inn en melding fra han: “Du trenger ikkje hente meg for eg blir igjen på skolen en times tid” Jaja ok, eg fikk nå i allefall luftet meg 🙂

Nå har Ali stått å bakt de siste 2-3 timene, ja middag kan av og til bakes; Manaich og Pizzasnurrer 🙂 Eg har fått strikket enda litt, men NÅ?? Ja nå skal eg dukke litt under dyna for eg er en del “Ør” i hodet,
hadde det samme for en stund siden og det eneste som eg føler hjelper litt er å sove en stund 🙂
Da satser eg bare på en skjønn kwell med masse strikking 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTT STRIKKEKWELL

Go`klem fra ei litt Søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeblogg #strikkeblogger #strikkeoppskrift #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Sykt?
      Kult?
      Sykt kult?
      Vanskelig å velge. Men tommel opp for artig påfunn. Flamingoen skal eg uansett legge meg på minnet. Kan aldri vite når det kan bli nyttig med ein kose-flamingo.

Siste innlegg