GREIT MED KJAPPE LØSNINGER??

 

Ok, eg er egentlig ikkje kjent for den som er kjappest ute å velger raske løsninger, men av og til er det faktisk lov! Eg er den som kan sitte med EXTRA mye dill bare fordi at det skal være skikkelig
og i mange tilfeller se bedre ut, men her har eg seriøst møtt min “overmann”! Ikkje ofte det skjer,
men når dette prosjektet poppet opp fikk eg nesten et snev av PANIKK! *ler*

 

 

Design av Strikkelisa

 

Eg Drømmer snakker om dette utrolig herlige og flotte sjalet til Strikkelisa; POMPOMSJAL!!
Ahaaa det er bare helt perfekt og akkurat passe gøyalt til at eg VET med sikkerhet at dette ville blitt
en meget stor favoritt i tilbehørskuffa mi! Hva med deg? Kult ikkje sant!?? Tror faktisk eg måtte hatt det i svart/hvit og bare brukt alle regnbuens farger på PomPom`ene!

Panikken der i mot oppsto da eg begynte å telle antall PomPom`er! Mener å huske at det var bort i mot 40 stk!!! Da kan du si eg var kjapp i vendingene og kom meg inn på eBay *ler* Eg så for meg at det kunne passe fint med slike PomPom`er som eg har kjøpt meg! (På det første bildet øverst)

Har aldri likt å sitte å lage slike PomPom`er en gang! (Eg STRIKKET påskekyllinger heller!)
Ja eg har en slik PomPom maker, men eg skjønner slettes ikkje greia med det!

Så ja, når eg strikker dette sjalet skal eg prøve meg med disse som eg kjøpte altså! Har sett at det det er et PomPom skjørt på gang også og det hadde vært supert til ei lita snelle eg kjenner og barn er jo glad i farger så da kan eg også bruke disse kjøpte PomPom`ene 🙂 Hvis du er like feig som meg så finner du PomPom`ene HER! Klikk Klikk og de kommer i posten når du minst venter det hehe

 

 

Eg har nettopp sittet en stund på eBay på jakt etter de perfekte knappene til den lange jakka.
Eneste eg hadde bestemt var at de måtte være ca 2 cm i dia. Først fant eg disse knappene,
akkurat nok spesielle til at eg syns de blir supre til jakken. Lekre ikkje sant?
Du finner de
HER! De er 2,5 cm da, men men

 

 

Så er eg jo så dum at eg fortsetter å bable inne på eBay og før eg får sukk for meg står eg midt i et dilemma! Ja for SEEE på disse da?? Sa eg UGLER!?!? Åååå de var jo bare herlige! (De går jo under brune knapper hehe Ja for det hadde eg også bestemt: Brun`ish knapper!) Bakdelen er at de er 3 cm cm i dia,
men eg troooor det kan går greit og hvis ikkje gjøre det ingenting! Kjekt å ha! Passer uansett fint
i samlingen min 🙂 Disse knappene finner du
HER!

Selvfølgelig klikket eg hjem begge typene med knapper så valget er ikkje helt tatt ennå 🙂
Håper det går fint med disse uglene, ja at de ikkje blir for store!

 

 

 


Knappene eg kjøper havner uansett i et Norges Glass på denne hylla! Her kan eg finne meg selv
i allefall et par ganger til dagen, tja, eg står bare her å fikler
(Les: Rydde!) og dandere hehe Elsker masse sånn dill og dall! Kjekt å pynte med slike ting som etter hver skal brukes 🙂 Så ja, eg har shoppet noen ganger på ebay! Kjempegøy å handle der inne! Det er jo sååå LATTERLIG billig! Hvilke andre steder får du f.eks kjøpt 100 knallherlige knapper til 25 kr liksom!?? Rart eg har handlet sikkert et par tusen knapper?? For ikkje å nevne noen 100 meter med kantebånd *ler*

Anyway, nå har eg gjort meg klar til kwellen! Har hatt meg en lang dusj, pysjen er på og det gjenstår kun å trykke på Kaffitrakteren! Jadda, Kubbelysa er også tent! Nå blir det KOoOS ser du 🙂
Du da? Er du klar til kwellen? Frem med strikketøyet!

KOS DEG!

Go`klem fra Vibbedille 🙂

#strikk #dilldall #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg