INTERIØR HEKLING – GRATIS HEKLEOPPSKRIFTER

Design av Yarnspirations Design Studio

 

Ganske merkelig i grunnen for i vinterhalvåret hekler eg så og si ALDRI! Eg hekler f.eks aldri en genser, jakke etc, men morsomt Interiør, ja DET kan eg hekle! Putene over ble jo en favoritt med èn gang! Eg HÅPER at det i år blir en ordnings med å få noe skikkelig møbler på terrassen og da hadde jo disse putene vært helt supre!! Skikkelig gøyale! Når eg hekler er eg også mye mer vågal når det kommer til farger. Mye av det som i følge oppskriften skal hekles i bomull det hekler eg i ull. Erfaringen min er at ting da blir mye mer slitesterkt og holder fasongen så mye finere 🙂 I følge denne oppskriften hekles putene i 100% Acryl og det er noe eg ikkje hadde klart

 

 

 

COZY COTTAGE CROCHET PILLOW
Str 30,5 cm X 40.5 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Yarnspirations Design Studio

 

Ahaaa JORDBÆR sier eg bare! 3 jordbærplanter opp i her ute på terrassen? Perfekt! Eller, kanskje noen krydderplanter? Uansett ganske tøft. Her kunne man jo f.eks brukt tykk hyssing eller makramègarn? Kan tenke meg at det hadde egnet seg bedre med tanke på vær og vind, litt kjedelig
å måtte springen ut/inn å hente inn hver gang det regner hehe God trim om ikkje annet! *ler*

 

 

HANGING PLANT TRIO
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Yarnspirations Design Studio

 

STILIG! Jepp, eg måtte nok hatt noen av disse også i sofaen eg har lyst på!
I glade sommerfarger!

 

 

FULL CIRCLE PILLOW
Str 45,5 cm i diameter

 

 

 

 

 

* * * *

Neste ettermiddag allerede jo! Hmm nei eg må komme meg inn i de gode rutinene igjen hvor eg står opp tidlig! I dag sov eg helt til 9.30 og det er for lenge i min verden 🙂 Uansett har eg da fått gjort litt,
har både shainet kjøkkenet og vasket klær + eg var en kjapp tur på butikken! Traff Dib på vei hjem for han var tidlig fri pga Heldags prøve i Norsk 🙂

 

I dag burde eg tatt meg en lang biltur! I den nye bilen har me ikkje DAB (ennå) så i går fikk eg somlet meg til å samle en del musikk EG vil ha i bilen og Ali fikk det over på en CD! Eg MÅÅÅ ha musikk
i bilen, gjerne musikk eg kan synge til hehe Eier overhodet ikkje noe sangstemme, trixet er å spille så høyt at eg ikkje hører meg selv! *ler* Ble ikkje mange sangene frem/tilbake til butikken, men i kwell skal eg kjøre Dib til trening og da kan eg spille mye mer! Egentlig så det aller best med RADIO i bilen,
men når man kun får inn Lokalen og det ofte er både andakt og kommunemøte
i sendingene er ikkje det så veldig gøy! Blir gøy med litt fart i høytalerene!

Middagen er allerede fortært, deilig kylling/pastasalat som Ali laget så eg er klar for ettermiddagsøkta sammen med strikketøyet og nå er det såååå lite igjen før det blir vrangbord! JuHuuu
Kanskje eg får felt av erm nr 2 i dag?? Woop Woop, eg får holde tempoet oppe så skulle jo det går greit vil eg tro! Eg kommer til å være klar for stolpene før eg aner det! Bare håper at eg slipper å vente så lenge på knappene fra eBay når jakka er ferdig! Har allerede fått mail om at pakken er sendt, meeen erfaringen sier jo at det kan ta både 2 og 3 uker!

 

Ute skinner sola og det er 15 grader så dette blir jo bare bedre og bedre 🙂

KOS DEG OG HA EN SKJØNN
ETTERMIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei Godt fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #pattern #freepattern #gratishekleoppskrift #interiør #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Herlige puter,har lagra begge oppskriftene,her skal det hekles puter.
      Takk for at du finner og deler så mange fine oppskrifter.
      Ha en super ettermiddag og kveld. 🌻🌼🌷🌹

Siste innlegg