SOMMERLIG OG LEKKERT CARDIGAN – STOR STØRRELSE

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Processed with VSCO with q2 presetDesign av Joji Locatelli

 

Noe eg virkelig liker med Joji er at hun mer eller mindre inkluderer ALLE i hennes design! Fra veldig smale plagg og opp til store størrelser er det jo så mangen flere som kan ha gleden av hennes lekre plagg! Eg får stadig spørsmål fra ganske mangen om eg vet om f.eks en lekker genser, kjole, jakke etc som er i stor størrelse UTEN at man MÅ gå opp i pinne og garntykkelse for at den skal passe.
Det er nemlig sånn at det er ikkje alltid like kjekt å bare fyre opp pinnestørrelsen eller garnet for at noe skal passe! Hva da med den lette og lekre sommerkjolen du hadde lyst på??
Blir jo ikkje det samme i tjukt garn eller hva?

 

Denne jakken blir like lekker for alle – deilig garn og pinner etter oppskriften og VIPS så har du noe lekkert å smette ut`a på den nye sommerkjolen din 🙂

 

 

 

 

Processed with VSCO with q2 presetDesign av Joji Locatelli

 

Orginalt strikkes den i DETTE GARNET, men så lenge du overholder strikkefastheten på 21 m/32 row på 10 cm er det mye du kan veldig blant 🙂 Noen forslag er f.eks DETTE eller DETTE + at du også kan snoke på DENNE LEKRE BUTIKKEN! Det er så herlig, me trenger da slettes ikkje shoppe sånn lekkert garn fra det store utland lenger! NOP! Nå blir me så bortskjemt her hjemme for det er virkelig mange dyktige som farger garnet selv og det passet fint siden ganske mangen syns det er skummel/utrygt å handle fra utlandet 🙂 Herlig, ikkje sant??

 

 

 

SPARKLE CARDIGAN
Bildene over
Str 80 cm —> 150 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

For å si det sånn så gleder eg meg til å legge meg i kwell! Ja det skal bli så herlig å sove! Eg er så lei av sånn pjatt, fjas, syting og klaging hehe Nå er det nok og nå mener eg det! Kretsen rundt oss krymper nesten daglig, men vettu?? Opplever det ofte som et lettelse i steden for et nederlag faktisk! Kanskje det da kan bli slutt på slik som; “Den sier sånn, den mener sånn og de sa/gjorde sånn”

Nei nå er eg, eller ME ferdige og eg må bare innfinne meg med det og derfor er det så GODT at eg faktisk har nettopp DEG <3 Du gir meg masse energi som løfter meg opp hver eneste dag og det føles sååå mye bedre selv om eg gjerne ikkje akkurat har møtt nettopp deg,
men DU er HER og det føles herlig! Takk skal du ha
<3

Nå GLEDER eg meg bare til å KOoOSE for DibHassan og kameratene hans i helga, ja for fy søren men det er en herlig gjeng! Helgekosen er kommet vel hjem, det ENESTE som mangler i litt Smågodt og det skal Dib og eg ut å handle på Europris på lørdag 🙂 Ja vettu? GrønnsakGartneriet her hos oss er også nå åpnet så me har handlet herlige tomater og agurker! Billig Luxus!

Men nå? Ja nå må eg nesten få på meg en anstendig bukse for me skal kjøre Dib på trening og om torsdag pleier me finne på noe mens han trener for å slippe å kjøre frem/tilbake. Hva me gjør i dag vet eg ikkje ennå, det blåser en god del så får se hvordan det er ved sjøen! Uansett er det 20 grader ute så ingen kan vel klage på det! Helt HERLIG!

Når me er hjemme igjen, ja da SKAL eg strikke ferdig den der langdryge erm nr 2!!
Eg MÅ, ja, eg MÅÅ! *ler*

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL ENTEN
INNE ELLER UTE 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #jojilocatelli #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg