2 HERLIGE JAKKER – EN TIL MOR OG EN TIL SØNN?

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home og Linde Garn

Design av Julie Partie

 

Lite slår vel en deilig jakke MED hette!?? Det er vel kanskje mitt favorittplagg til meg selv og det er så skjønt til små barn syns eg og eg har strikket en del av de! Denne over her var jo skikkelig flott 🙂 Oppskriften er helt ny, den strikkes i Merino på pinne 4 🙂 Strikkefasthet på 22 m/10 m så da passer også Superfine Merino Wool fra Knit At Home helt supert! MerinoUll fra Linde Garn/Nille
kan også selvfølgelig brukes 🙂

 

MALO
Bildet over
Str 1 —> 12 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Julie Partie

Mmmm gi meg denne + en lekker stroppeløs sommerkjole! Lekkert, ikkje sant?? Denne er også ny nå i april og strikkefastheten er 25 m/ 34 row så her har du mangen muligheter. Håndfarget garn fra mangen av de flinke GarnKunstnerene her til lands eller ganske du kunne tenke deg en rimeligere variant? Da har du i tilfellet muligheten til å bruke Superfine Baby Merino og Baby Merino fra Nille 🙂

 

MELAINE
Opp til 119 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

* * * *

JØSS for en dag!! Formen er fullstendig upåklagelig og eg har nesten ikkje gjort en dritt!*ler*
Eller
, det eneste eg har gjort er å henge opp en maskin med klær og kokt poteter! WOW!
Har ikkje en gang tatt den ferdige jakken opp av kurven for å feste tråder!! det er det eg sier, når noe er ferdig blir det fort liggende, men planen er å starte med festinga i kwell 🙂 Når eg først er i gang går det nok som en drøm 🙂 Men så er det de der knappene da!!! Oh my! Ka tid kommer de liksom!??
Tror eg venter til knappene er på plass før eg tar bilder av den 🙂

Det neste spørmålet er jo: HVA SKAL EG STRIKKE PÅ!???
Eg er jo helt på tuppa etter å starte på Lopus genseren!! Kunne tenkt meg noen andre farger til den enn det eg har i hyllene mine så eg får se hva som skjer! Vet bare det, eg MÅÅÅ ha noe nytt å strikke på nå til helga!! Hmmm får legge hjernen i bløt mens Ali og eg nå stikker på butikken å henter hjem HelgeKosen 🙂 DibHassan fikk seg en skikkelig trøkk på trening i går og står over i kwell.

Det er visst nok meldt regn i morgen og nå er det sol og det er mye koseligere å handle i sol selv om det ikkje er så veldig varm! Får sprinte ut på badet å få på meg ei bukse 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i Godt humør 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg