SCHÖNER SOMMER MIT ISABELL KRAEMER

Design av Isabell Kraemer

 

Skikkelig tøffe og herlige sommertopper som eg har hatt litt sånn inni mellom her på bloggen for ganske lenge siden, nå samlet i et innlegg, klart til print og strikk 🙂 Alle 4 er strikket sømløst
og Top/Down så her går det unna! Herlig ikkje sant??

 

Bare for å ha sagt det, ingen av disse toppene er oversatt til norsk. Om du likevel skulle finne en oversettelse et eller annet sted som er til salgs så er det altså ikkje lov så husk på copyrighten.
Syns virkelig me må begynne å respektere copyrighten noe mer
og ikkje minst ha respekt for designeren selv 🙂

 

 

EDIE
Bildet over
Opp til 125,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Isabell Kraemer

 

Denne kan du f.eks strikke i Superfine Merino Wool eller Merino Ex Fine

 

EMERALD
Opp til 125 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Isabell Kraemer

 

Her kan du virkelig KOOOSE deg med Holst Garn! F.eks Supersoft eller Coast 🙂

 

…A HINT OF SUMMER
Opp til 166 cm rundt bryste

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Isabell Kraemer

SUNNY SIDE
Opp til 110 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Rareste uka ever er i gang!! Som eg sa så skal Dib på skolen mandag, onsdag og fredag denne uka og det blir jo sånn halvveis føler eg…? Annen hver kwell med rangling!?? Kan jo umulig gå bra!
Jaja, føler eg fikk ladet godt opp i går med en søndag full av strikking og eg syns eg har kommet temmelig godt i gang med det sjalet, ja det går faktisk som en drøm! Fint blir det også 🙂 Planen er jo
å få det ferdig nå i løpet av uka sånn at eg snart kan være klar for et noe større prosjekt 🙂
Er litt ivrig etter å komme i gang med Disse Prosjektene 🙂

Det eg kan gjøre mens eg venter på garnet er å ofre litt tid på Chunky Teppet mitt! Det måtte i grunnen lide litt i min iver etter å få ferdig den lange jakken 🙂 Har i grunnen kommer litt langt på det teppe!
Ikkje så mangen pinnene eg har strikket, men med så tjukt garn går det jo rasende fort, går bare litt langsomt å strikke da det ikkje funker å ha noe særlig tempo hehe

 

Meeen, siden det er mandag må vel gjerne strikketøyet vente litt før eg plukker det opp, ja for det er sikkert NOE eg kan gjøre her hjemme før eg slenger meg i Go`stolen! Mye man BURDE gjort, men om eg gidder er jo en helt annen sak! Noe eg virkelig har lyst til er å skifte på senga, slenge dyner og puter ut på terrassen, ja ut med overmadrassen også! DET hadde ært helt nydelig!! Tror eg bør lufte dette for Ali for da kan det faktisk være at nettopp det skjer mens eg gjør noe annet 🙂 Lurt, ikkje sant?

Åååå litt over 1 mnd igjen så er det SOMMERFERIE!! Ja eg vet det er Pinse før det, men det er liksom bare ei helg, men i morgen kan eg si: “Neste måned er det sommerferie!” Ja apropo det, før helgen fikk me invitasjon til avsluttningen for 10.kl…..JIPPI, tenkte eg…helt til eg leste helt nederst og med ganske liten skrift sto det: “250,- kr pr pers” WHAT!?!?! Dvs at me må ut med 1.000,-!?!
Sjekket litt ut rundt dette, men HELDIGVIS skal det være avsluttning på skolen også, det er når de får Vitnemålet sitt og det er DEN eg vil ha med meg! Eg trenger slettes ikkje spise Taco til 250 kr…
Tror eg må forhøre meg litt om andre foreldre også reagerte på denne prisen, ja for her i huset syns me det hørtes ganske voldsomt ut…Da Amira gikk ut av skolen betalte me ikkje no…?

Anyway, eg får se å begynne å bevege meg litt…Få noe gjort liksom 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
SNÅL MANDAG!

Go`klem fra ei Innstilt Vibbedille 🙂 

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg