LIFE IS COZY – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Life is Cozy

 

Noe me, eller eg da, ikkje kan få nok av så er det KosePlagg og en deilig genser til å kunne surre seg inn i er alltid hjertelig velkommen! Denne herligheten strikker du kjapt i det knalldeilige garnet fra Drops, Alpaca BoucléMmmm det MÅ jo bare bli så deilig når eg inntar
Go`stolen for en skjønn kwell 🙂

 

 

SUGAR CLOUD SWEATER
Bildet over
Opp til 116 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Life is Cozy

 

Direkte oversatt er betydningen av genserens navn:
“Solskinner kommer gjennom løvet på trærene” noe som spettene i garnet skal representere 🙂
Nydelig lekker sak må eg si 🙂

 

 

KOMOREBI SWEATER
Opp til 117 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

* * * *

Kan like godt innrømme det hehe Men JA eg ble sittende en liten stund å se på bryllup i dag! hehe
I helgene pleier eg, OM eg setter på Tv ha det på NyhetsKanalen og da eg klikket det på skulle Harry akkurat til å sette ringen på Meghan….og der med ble eg sittende å glo ei stund 🙂 Å ja det er vakkert, noe vel pompøst etter min smak, men du snakker om ei som fikk sitt eventyrbryllup <3
Jammen godt noen kommer til å fresher opp litt i det noe stive engelske kongehuset *flirer*

Ingenting som er pompøst med det eg har styrt med i dag i allefall hehe

 

 

Eg har virkelig RENSET DibHassan sitt rom! Jepp, det gjelder å benytte anledning når han er bortreis, for til vanlig er det ikkje like enkelt å romestrere her inne hehe Nå skal det godt gjøres å finne et støvkorn her! Eg vasket fra gulv til tak og Ali svingte støvsugeren. Dyner og puter henger ut vinduet så i morgen får me legge på rent og det faller nok i smak hos Dib! 

 

 

Inni mellom har eg også fått vasket en del maskiner med klær, ja nå må eg bare få notert på handlelista at OMO er påkrevd for det er jaggu nesten tomt! Deilig når eg får utnyttet været på denne måten og slipper alle stativene stående i gangen 🙂 Syns også det er en fryd å stå ute å brette klær 🙂 + det dufter himmelskt av tøyet 🙂 Skal ut nå etter på å kjenne om alt er skikkelig tørt, bør nesten få det inn før kwellen for i morgen tidlig er det meldt tåke!

 

 

 

Mens eg har styrt med mitt har Ali vært ute og lekt med bla høytrykkspyleren! Tro jaggu det er den beste investeringen me har gjort! haha Å ja, han digger den så nå er hele inngangspartiet + ytterveggene gullende rene! Får bare håpe nå at ikkje naboen over gjør som i fjor; Nemligen spyle ned alt jord og graps til oss! Hekkan da var eg mildt sagt forbannet ja! Anyway, nå mangler det bare litt blomster på trappa så blir det så fint atte 🙂

 

Mellom slaga har han også styrt på kjøkkenet og me har nettopp spist en deilig KyllingWook – Jammy 🙂 Jadda, den mannen KAN lage mat 🙂

Nå har han lurt seg inn under dyna et par timer og Amira stakk på trening så ja, eg sitter her å har Plenty av ME TIME og skal bare KOoOSE meg 🙂

Har prøvd å ha en liten samtale med DibHassan på Messenger, men uansett hva eg spurte om svarte han bare med “Tommel Opp” og til slutt kom det bare; “Har ikkje tid å snakke nå!”
HAHA det tar eg som om at alt bare er TippTopp og at han koser seg, men han er ellers ikkje heller den som skravler mest på meldinger hehe Regner med han heller tar kontakt om ikkje alt er Topp hehe

Men men, straks kwell så nå må eg sjekke klærene ute og så er det beina høyt sammen strikketøyet, og ja, det har vokst litt allerede i dag 🙂

KOS DEG MASSE OG HA EN
SKJØNN LØRDAGS KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #lifeiscozy #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg