ET EVENTYRLIG STYKKE HÅNDARBEID – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Style: Design av Marie Wallin

 

Liker du det best når du får noe i pose og i sekk? Det gjør eg og eg takker slettes ikkje nei hvis noe krever en omgang med broderinåla 🙂 Det å kunne ferdigstille et prosjekt på denne måten er jo bare en sann fryd spør du meg 🙂 Akkurat som om denne genseren/tunikaen fikk et litt høytidelig preg,
ja nesten litt bunad på en måte – LEKKER er det nå i allefall 🙂

 

 

 

Style: Design av Marie Wallin

*Sukk* Likte den veldig godt i disse fargene eg…eg som EGENTLIG ikkje er så glad i lilla!

 

 

 

RAPHAEL
Bildene over
Opp til 107 cm rundt brystet
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

* * * *

 

 

Det har vært godt og varmt i dag så i ettermiddag satte me oss i bilen og la ut på tur!
Det er sååå deilig! Turen gikk ikkje så langt og i dag ble det ferskvann, Hålandsvannet 🙂 Er en del år siden me var her sist, kjører ofte forbi, men i dag parkerte me og NØT sola ei god stund og ruslet litt langs vannet 🙂
(Syns i grunnen det vannet var skittent! Troor neppe eg hadde badet der!) Men neste gang skal eg jammen ha med meg noen brødskiver for her var endene tamme og sååå skjønne 🙂
Det dukker vel opp noe kyllinger også!? Heter det egentlig det? Ungene til endene altså?
Har i grunnen aldri tenkt på det 🙂

På vei hjem svippet me innom Rema og nå har eg jord i hus! Ali røsket også bort alt gresset i pottene så nå er det berre å få plantet 🙂 Mulig me tar oss en tur til Sola i morgen for
å få hjem noe mer blomster 🙂

Fikk noen avleggere av en nabo i fjor av sånne store tuer hun hadde med noen bittesmå nelliklignende knall rosa blomster, da eg vannet de i dag ser eg at de er fulle av knopper! JuHuuu dvs de overlevde min noe sjødeløse omplanting sent i fjor høst! Dette blir kjekt og fargerikt 🙂 Virkelig kjekt når man klarer noe som i utgangspunktet så helt håpløst ut 🙂

Men eg er grunnen klar for kwellen eg, har laget ny kaffi og hentet meg en deilig Ingefær Shot så nå er det beina høyt og strikking som gjelder 🙂 Har KUN 2 omganger igjen på mønsteret! ENDELIG! Ja eg er så fele med å sitte her å dille med alt mulig og eg roter meg stadig bort med helt andre ting!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørststrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg