GIVE AWAY: ER DU EN SJAL BRUKER??

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Hva sier du til å feire den FLOTTE sommeren me har om dagen!?? Her “tøtsjet” me 30 grader i dag
og bare det alene trenger jo en fest, eller hva? Nå er det sunket til 27 grader og det er begynte å blåse litt så det er i grunnen ganske så perfekt kan du si!

 

Da passer det jo helt SUPERT at eg fikk en ny og deilig pakke
i posten fra
Rito Garn&Hobby i dag!! Woop Woop!

 

 

 

 

Om du er en sjalbruker så trenger du absolutt en NYDELIG Sjalnål!! Om du allerede har en nål, ja så kan du ikkje har for mangen! Dette er jo et samleobjekt hehe Det er liksom prikken over I`en. Nålen kan fint brukes til flere ting den, har du en jakke eller vest, ja så kan nålen være aktuell og eg er sikker på du kan bruke den på flere måter 🙂 

 

 

 

Nålen kan også brukes enkel som på bildet over 🙂 
Hvis du mener du ikkje har noe vinnerlykke, ja så kan nålen på bildene kjøpes
HER!

 

 

 

Dette er det du kan vinne! Ikkje bare en nydelig sjalnål, men eg har et helt Ubrukt sjal som har ligget på stas i hylla og nå passet det sååå fint som en gave!! Sjalet er strikket i deilige Wollmeise og er som du ser KNALLGULT! Å ja, sjalet er strikket av undertegnede 🙂

 

Sjalet finner du oppskrift på HER om du skulle ønske deg flere!!

For å delta fortell meg i en kommentar (Her på bloggen!) hvor mangen grader dere hadde i dag og hva du gjorde da?? Satt du ute å solte deg eller satt du i fryseboksen?? haha

Kommer til å trekke vinner på LØRDAG 2. JUNI

 

 

 

 

SEEEE hva eg FANT!??? Du husker klagingen min over når eg blokket på den fargerike matta med tall som eg har?? Et sjal vil jo forsvinne helt og det er UMULIG å ta bilder!! Irriterende matte i grunnen! Men jaggu meg, tror du ikkje eg fant inne hos Rito Garn&Hobby?? JuHuuuu

 

Blokkematta finner du HER! Finnes også i fargene Grå og Turkis 🙂

* * * *

Men vettu?? Her renner svetten så eg tror eg stikker å tar nok en kald dusj! haha
Kos deg med Give Away så lenge 🙂 

NYT RESTEN OG HA EN
HERLIG SOMMERKWELL

Go`klem fra ei snart Overopphetet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sponset #ritogarnoghobby #sjal #sjalnål #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

49 kommentarer
    1. Jeg har sittet ute i skyggen og heklet i dag. Gradestokken har krabbet seg oppover grad for grad…. nå har den akkurat passert 30!

    2. Her begynte dagen med overskyet og kaldt. Akkurat nå er det sol og vindstille 🌞 deilig å sitte ute å kjenne sola skinne i ansiktet!
      Ha en fin ettermiddag

    3. 32 gr i skyggen på oppdal. Kan ikke huske å ha opplevd det før. Sitter i skyggen og ser på nye strikkeprosjekt . Hurra for fridag.🤗

    4. 33 grader på balkongen og jeg satt og lekte med lillegull på 5 mnd som plasket i det lille bassenget sitt og koste seg i varmen. 😀

    5. 33 kvelende grader her. Jeg har vært inne med AC og strikka på en Nancy genser.
      Gulfargen på sjalet er den fineste jeg har sett! Jeg elsker gult. Nydelig nål også.

    6. Åååja har d varmt her på Rhodos og😎bare lykkelig over at jeg ikke må være på jobb men nyyyyte varme dager på stranden😁et lekkert sjal og nål er ikke å forakte. Nye solfylte og varme dager😍

    7. Gult er kult! Og veldig fint med den brune trenålen til. Ikke behov for sjal i Stavanger i dag, men finværet varer sikkert ikke evig.

    8. Her hadde vi 31 grader i ettermiddag, da var det fint å dra på stranda med barnebarna.🌞 Sjalet og nåla var kjempefint.😀

    9. Her på Ski har vi 30 gr. nå og 40 gr. på verandaen, så jeg holder meg innendørs 😂

    10. Her har det vært litt over 20 grader og vind. Så til kvelden har det vært fint med sjal så en kunne sittet ut lengre. Vært ute på tur, og litt husarbeid har d vært i dag(strikking selvfølgelig👍)

    11. 28 grader her sør, har sittet på vent for time på sykehuset 😎 Hadde heldigvis strikketøy med

    12. Hei
      Siden jeg bor på andre siden av Hafrsfjordbrua har vi hatt nogenlunde lik temperatur…
      I dag har jeg ryddet i garnlageret og vært hos fysioterapeuten. Håper godværet fortsetter!

    13. Idag tippet vi 30 grader her også! For noen fantastiske dager vi har!! Var på jobb idag, men nyter uteværet på terrasse nå.
      Gjett hva jeg strikker!! Jo kjærestevotter!!

    14. Sitter i bilen, seinvakt i Heimetenesta 23g ©, koselig å kjøyre rundt på jobb når vi har slike fine kvelder 🌞

    15. Nå er det + 30 i skyggen, og sikkert enda mer i sola !
      Har vært ute i sola idag , men nå har jeg satt meg inne foran tv?n med AC på, cool temp 23
      Vi får kose oss så lenge det varer !!

    16. Gradestokken passerte 28 grader og jeg var og badet sammen med min datter og hennes hund. Deilig i havet.

    17. Såååå nydelig farge på det sjalet 😍
      Her på Hurum hadde jeg 35 grader i skyggen i ettermiddag. Da jeg kom hjem fra jobb var det 27 grader inne.
      Nå, etter et par timer med AC på begynner det å bli levelig…. 😂
      Jeg driver og strikker et Leaf-sjal. Og en sjalnål hadde jo passa perfekt 💛

    18. Her hos oss i nord i Odalen har vi hatt 29 grader i skyggen, så vi dro til et lite tjern i nærheten og badet – nydelig😊

    19. Kan ikke skryte på oss så mye varme her i nord, 6,8 grader, regn og isende kald nordavind på morgenturen. Ullklær fra topp til tå er tingen!! Så et nytt ullsjal hadde vært perfekt❤️ Mvh.Bjørg. #10084;️

    20. Her har det vore langt opp på tjuetalet med grader idag….. Og når eg var ute,ja då sat eg i skuggen og broderte på ein juleduk 😎

    21. 10 grader i dag men strålende sol. Endel vind ødelegger muligheten til å sitte ute i kroken.
      Jeg har bare lagt på sofaen i hele ettermiddag og gjort ingenting….

    22. Like varmt som hos deg 😁 har sittet inne, alt for varmt ute😊 men må jo ikke klage, er jo deilig også. I hvertfall nå når det er litt skygge😁

    23. Her var det helt oppe i 32 grader i ettemiddag. Akkurat da satt jeg inne på kontoret og tittet it på sola. Men kvelden er brukt på verandaen og til banning i hagen. Fremdeles 24 grader og klokka er 22 😍

    24. Vi hadde ca 27 grader ute idag, så jeg tok ungene med ut (jobber på Montesorriskolen Stavanger) og vi satt ute å malte i solen. Ungene kunne finne litt skygge i skogen hvor de samlet inn blader og annet materiale vi brukte til. Helt herlig😊

    25. Åååå for ei heærlig gul farge og flott nål Her har det visst vært 25 grader. Har prøvd å sove etter nattevakt men ble for varmt. Så har i vært hos tannlegen og tror du ikke han var forsinka…….. venta i 45 minutt og i har tannlegeskrekk…. helt forferdelig, men så herlig når en er ferdig, så nå sitt i i sofaen og strikker votter til julegave. Fortsatt fin sommer fra meg

    26. Her i Vesterålen er det ikke mye sommervarme, 5 grader nå i kveld.så hadde vært deilig med ett så fint sjal å ha rundt halsen😊

    27. Eg var først på legesenteret og fikk av meg et 24 timers blodtrykksapparat. Resultatet var ikkje alt for oppløftande….sjukehuset idag. Ellers holder eg meg i skyggen og under varmepumpa med airconditionen. Klaga ikkje på sol og finvær, men varmen. Kan liksom være måte på da…haha.
      Sjalet og nåla er kjempefine. Men så er det vinnerlykka da. Ha en finfin dag.

    28. Av alle ting sitter jeg på en rullesteinsstrand på Kreta og strikker på en hvit bomullstopp 🌞
      Her skinner solen og gradestokken viser 29,samtidig som en klarer å holde seg noenlunde nedkjølt i en god bris,samt en dukkert innimellom 😊

    29. 18 grader kl 7 på morgenen er fint, men det kan bli vel varmt senere på dagen her. Ønsker deg en fin strikke dag😉

    30. Nydeleg sjal, ein fantastisk flott farge! Her har det vore 30,6 grader på det meste, og etter ein varm dag på kontoret tilbrakte eg resten av ettermiddagen og kvelden saman med familie og vener på stranda. Gradestokken har bikka 20 grader i sjøen også, og då er det berre å nyta livet!

    31. Her i Trondheim er det veldig varmt, 24 grader i skyggen nå. Sitter ute og daffer etter endt arbeidsdager. Nydelig sjal og fin nål. God sommer til deg og dine.

    32. For noen nydelige dager vi har ☀ 30 grader! Jeg og strikketøyet har flytta ut på terrassen og jeg har nettopp våkna opp etter to timer med søvn på solsenga 😎

    33. Ja vi har virkelig fått sommer og varme her i sørnorge. Det er deilig å kunne nyte den i skyggen. Her på Tromøya var det 26 grader når jeg kom hjem fra jobb i dag. Sitter mye ute i skyggen. og tar en kald dusj før jeg legger meg. Det hjelper. flott give away du har. Og med flott sjal du har laga 🙂 God sommer til deg

    34. Jeg har holdt meg mest mulig inne i denne sinnsyke varmen, jeg klarer ikke være i den varmen. Heldigvis har vi varmepumpe som nå funker som AC og mannen har funnet frem vifte til strikkekroken min 😀 I dag var det «bare» 28 grader, hentet barna på skolen og resten av dagen har vi spist is og tatt det med ro <3

    35. På job, derefter 28 grader sol og hygge i haven med bonusdatter 8 1/2 år. Tillykke med lejlighedskøbet. Mvh Tina

    36. 28 grader. Har sittet inne på legevakten i hele dag. Modern skulle operere hånda som ble brekt i pinsen. Fikk da muligheten til p skrive og lese til eksamen 🙂

    37. Her har det vært mellom 25 og 30 di siste dagene. Jeg sykler til og fra jobb, koser meg på verandaen og pusler litt i Hagen. Hadde vært toppers å vinne i morgen for da har jeg bursdag

    38. Her i nord hadde vi 3 grader, men sola hjalp på slik at det ihvertfall føltes varmere. Satt ute etter jobb, for her oppe må vi nyte hver stråle🌞 Som de optimistan vi er, tror vi selvsagt at varmen kommer til osd og.
      Nydelig sjal og nål, håper på å vinne👍
      Grete

    39. Har vært mellom 27 og 33 disse dagene. Falt og brakk armen tirsdag så jeg var på sykehuset da det var som varmest. Er nå hjemme igjen. Kan ikke strikke men koser meg i finværet.

    40. I dag har vi hatt 30 grader i skyggen, og jeg har strikket sokker under parasollen!

    41. 23-24 i skyggen—- har slått plen og stussa kanter i hagen. Mange pauser i det fine været. Måtte vanne litt i tørre krukker og bed.

Siste innlegg