NYDELIG NORSK KOFTE

Design av Vanja Blix Langsrud

 

Se der ja! Nok ei nydelig kofte fra Vanja Blix, bare å forsyne seg ser du 🙂 Strikkes i Lett Lopi, et ganske så luftig og godt garn, personlig syns eg det klør en del, men det er absolutt noe av det varmeste eg har vært borti 🙂 Dessuten så går man sjeldent med ei kofte rett på huden så det er jo allerede i boks! Dessuten er det skikkelig DIGG med ei kofte som har glidelås!! 

 

SOLGLØTT KOFTE
Bildet over
Str fra 92 cm —> 146 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Vanja Blix Langsrud

 

Selvfølgelig må man ha matchende lue til en så flott kofte!

 

 

SOLGLØTT LUE
50-55 cm i omkrets

 

 

 

 

 

* * * *

Vel, da er det bare Go`Nyheter fra denne kanten! Eg ble nesten forbanna på det der øret kan du si!
Det var så frustrerende at eg orket jo ikkje strikke en gang! DA er det gale!! Det suset og “hylte” sånn at eg klarte ikkje slappe av og kose meg! Siden mandag kwell har eg dryppet meg titt og ofte med olivenolje, i går spylte eg litt, men ingenting skjedde! I dag der i mot ble eg som sagt forbannet!
Fylte øreballongen med lunkent vann og bare drylte den inn i øret og klemte til, fylte ballongen 2-3 ganger og HJELP sier eg bare for det var ikkje lite som lå igjen i vasken! Var en del sånn blodskårper så eg har garantert hatt en en ørebetennelse nylig og eg vet når! For ca en mnd siden gikk eg med noe eg forklarte som “høy puls” i øret og det skramlet litt, dette har nok vært betennelse og nå fikk eg ut dritten! Du snakker om å få en LETT hodet og susingen forsvant like fort som trykket! HIMMELSK!!
NÅ skal eg seriøst kose ræva av meg! *puster lettet ut*

Vel vel, eg fortalte jo at Amira og eg kjøpte Pc til meg i natt? Gleder meg jo som en ungen vettu,
men så får DibHassan en mail….Fra Rog.FylkesKommune….HAN må jo også ha Pc til han skal starte på skolen i august…Jo før jo heller man benyttet seg av dette tilbudet jo mer sikker var man på å få pc`en før skolestart. Amira benyttet seg av dette da hun gikk på videregående og det fungerte fint!
Så ja, da var det bare å trekke kortet i dag også! Heldigvis var det et par 3 tusen å sprare på denne!
Men fra nå av er det KUN maling som skal kjøpes! Planen er å storme en type bygg og bo butikk
i morgen for å finne det me trenger! Taket på badet og lillegangen er ferdig ryddet og tapet så det er bare å svinge kosten(e) 🙂 Hekkan eg gleder meg til å endelig se litt farge på veggen der ut!
Det kommer til å bli smæsjing med den nye hvite døra som eg er så dypt forelsket i!

Vel vel, nå er det allerede blitt kwell så eg får svinge kaffimaskinen og diske opp med litt kaffi 🙂
En ting er sikkert og det er at det skal strikkes!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #kofte #norskkofte #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg