KLAR FOR RESTEN AV VERDEN!

 

Da er det virkelig over….10 år på Grunnskolen og et strålende flott Vitnemål er i boks!
Denne gjengen her er en fenomenal klasse! De var og et stort bidrag til at skolen har tidenes høyeste snitt i muntlig eksamen og det er virkelig noe å ta med seg 🙂 Det er bare å bøye seg i støvet for klassen til Dib hadde også det høyeste snitte på Vitnemålet 🙂 SÅ ja, som mor har eg nå lov
å sole meg litt i glansen av en veldig flink sønn:)

 

Det var ganske mye snufsing blant alle foreldrene (til 4 klasser) som satt i salen! Mye latter da taler ble holdt etterfølgt av tårer i øyekroken, en virkelig flott og minnerik kwell som eg
skal ta med meg resten av livet 🙂

 

 

Et staselig øyeblikk <3 

 

 

DibHassan var en stor del av underholdningen og igjen, han imponerte virkelig med meget godt spill!
Eg mener, når andre foreldre kommer bort til oss å sier at han imponerte på gitar da må han jo være flink? Det er forøvrig musikklæreren som står bak med bass. Alt hva Dib kan på gitar er selvlært +
han har plukket med seg en del fra YouTube 🙂

 

 

 

Etter at de siste tårene var tørket svippet me ned på Rema, melk må man ha! Det var da Ali slo til! DibHassan fikk beskjed om at han kunne kjøpe ALT han ville så skulle me betale! haha Dib er ganske forsiktig egentlig når han handle, men eg måtte le høyt da han sa: “For en gang skyld skal eg ta dere på ordet og bare utnytte dere!” *ler* Så ja, han handlet han som du ser, dette er forøvrig bare halvveis
i handlinga hehe Du kan si han koser seg ennå 🙂

 

 

 

Forrige uke hadde klassen Fest her ned på Ørnaberget og det var en vellykket kwell. Det var kun Dib sin klasse + foreldrene. Me hadde ikkje anledning til å gå, men når man kan gå sammen gode kamerater, ja da er alt helt greit 🙂 De koset seg nesten til langt på natt og igjen, det var DibHassan
og en annen kamerat som sto for underholdningen. Dib på gitar og kameraten sang! Han har forresten en helt vanvittig stemmer, ja han synger mangen ganger som en gud!! Det er litt av en kameratgjeng!

Bare for å ha det sagt: Det er Eplemost i glassene!

 

 

 

Her sitter nesten hele kameratgjengen på rekke og rad! Dette blir jo kjekke bilder å dra opp på de fremtidige Jubileumene 🙂 Tro hvor de er om 10 år f.eks?

 

 

 

Nå på mandag som var overnattet hele klassen på BaseBall Klubben vis a vis Solastranden og de hadde det helt TOPP! De spilt f.eks en HEL Baseballkamp med skikkelig dommere og uniformer! Det hadde vært helt KONGE visst nok 🙂

Det har virkelig vært noen innholdsrike og minneverdige siste uker og at alt bare blir så bra kan me virkelig TAKKE de helt enestående lærerene de har hatt! Det var virkelig tung å takke for seg i går!
Den ene lærere sa: “Som lærer har eg ikkje lov å legge til noen av dere på facebook, men når klokka bikker midtnatt da sender eg en venneforespørsel til dere alle for eg er oppriktig intressert i å følge dere videre” Åsså måtte han tørke en tåre gitt…..Da Dib sto opp i dag kom han inn mens han lo og viste 
meg mobilen og ganske riktig, der var det en venneforespørsel og Dib Takke heldigvis JA!

Nå skal me bare nyte og kose oss i 2 mnd før det er på an igjen i august!
DibHassan er klar som et egg og han gleder seg stort!

* * * *

I dag har eg seriøst hatt problemer med å holde meg helt oppreist! SOm eg sa i går så ble gårsdag kjempelang og eg var så utslitt at det verket over alt! I dag hadde eg hatt behov for en så kalt “Boble”dag, men me hadde GLEMT å kjøpe maling til dørene og sparkel! Så ja, da var det ut å hente det før me kom oss ned her i tananger og fikk hjem HelgeKosen. handlet også for min mor og var innom 3-4 butikken, opp på gartneriet å handlet grønnsaker før me var innom henne en kjapp tur!
Etter at varene var pakket ut sankt eg bare sammen her i Go`stolen, men etter en time hentet eg frem litt styrke fra et eller annet sted og fikk bort alt av klær på badet, vasket 2 maskiner og hengt opp.
Dib reiser jo kl 07.15 mandag morgen så ting må vaskes, tørkes OG pakkes. Nå føler eg at eg har kontroll på dette så i havn kommer me nok 🙂

Eg krøp etter hvert i dusjen mens Ali fikset laks til middag. Nå sitter eg å prøver å nyte stillheten!
Ali sover, Dib Gamer og koser seg og Amira er hos en venninne 🙂

Bare eg får ladet meg litt så kommer eg meg nok til hektene igjen, ja kanskje eg får strikket litt i kwell? Ikkje en maske er strikket verken i går eller i dag…Tragisk! hehe

KOS DEG OG HA EN
SUPER HERLIG KWELL!

Det ER Sommerferie!!

Go`klem fra ei Noe Utslått Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. For en avslutning for minstenann, som slett ikke er så liten! Gratulerer!!
      Og så må dere nyte helga og slappe av!! Ja!!! Det er ferie!!!

Siste innlegg