ÅRETS FLOTTESTE HØSTGENSER! -STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House of Yarn/ Knit At Home

Design av ChrizKnitz

 

Oh MY!!! Vær du sikker!! Denne MÅ eg ha, ja eg kjenner det med hver eneste fiber i hele kroppen at denne MÅ eg ha før høsten kaster seg over oss med den kalde nordavinden!! Eg vet også med sikkerhet hvilket garn eg skal bruke!! JuHuuu Et garn som eg virkelig har testet ut, så det blir enten CLASSIC SW WOOL eller CLASSIC ALPACA WOOL fra Knit At Home <3 Dette har blitt absolutt noen av mine nye favoritter! Jakken eg strikket tidligere i år av Classic SW Wool er jo bare en drøm og eg fikk for første gang erfart at Superwash virkelig fungerer veldig bra 🙂

Eg har også strikket i orginalgarnet som er fra Rowan og det er absolutt et nydelig garn!
Men hvis du liker å spare noen kroner kan du se noen kjappe prisoverslag her;
Den største genseren koster i Rowan; 960 kr, i Classic SW Wool 480 kr
og i Classic Alpaca Wool 648 kr

 

 

 

 

 

 

Design av ChrizKnitz

 

Til denne trenger du ikkje noe mer enn ei ullstrømpebukse og noen tøffe skoletter/støvletter
and then you are ready to go!

 

 

 

CHRIZTWIZT
Bildene over
Str S —> 3XL

* * * *

 

Her var me i dag morges og det FØR kl 7!! Jadda skikkelige morgenfugler, dog uten den helt ivrige kvittringen hehe Ble i grunnen overrasket at det var så pass fin temperatur, ja det var ikkje kaldt!! Bussen var allerede på plass da me kom så det var bare å lempe inn bagasjen til DibHassan,
litt småprat som: “Vær forsiktig, ikkje brekk noe, men KOS deg masse!” Der etter var det bare å la han bli med klubbkameratene inn i bussen 🙂 1 uke med knall hard trening 2 ganger daglig + kveldsaktiviteter og garantert masse GØY venter han! En ting er sikkert og det er at han kommer til
å sove som en PRINS!! *ler* Gåsedundyna og 2 deilige puter er pakket og med det tror eg soveposen er et tilbakelagt kapittel! hehe Han liker ikkje sovepose så han pleier åpne den og bruke den som teppe og da blir det ikkje like varm så det var like greit å sende med han halve senga! Oppblåsbar madrass fra XXL er super for overnatting på harde gulv og er ikkje så dominerende og bred.

På vei hjem tok me en kjapp tur innom Rema, Ali gikk rett i garasjen så fort bilen var parkert! Han har startet med å male dørene så her går det unna! Nå vurderer han å stå på terrassen å pusse dør nr 2, men været ser litt usikkert ut i forhold til regn!? Hmmm Vel vel, begynner det å regne får han bare ta døra under armen og springe hehe Eg?? Eg tenkte retten og sletten å bare vrenge av meg pysjen,
åle meg inn under dyna og SOVE et par timer til!! HALLO!?!? Eg formelig skvatt ut av senga halv 6
og husker ingenting så hodet trenger absolutt noen timer til 🙂

Me tastes etter hvert!

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIG FIN DAG!

Go`klem fra ei skikkelig søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg