ALLE FUGLER, CRAZY OG SPRØ, ER KOMMET PÅ BESØK I BLOGGEN!

Design av Steffi Hochfellner

 

Åååå sukk og stønn! Ja, dra meg bare Baklengs inn i fuglekassa sier eg – Her blir det PARTY!!!
FOR en bedårende og deilig sjønnas! Gi meg en hel gjeng sier eg bare!! Elsker denne type strikking, eg er bare NØDT til å ha denne karen over her altså!! Tror eg må sende oppskrifta fluksens i mappa mi og få den tilgjengelig på I-Pad`en min!! Garn er som du vet intet problem og det er det heller ikkje for deg!! Vettu hvorfor?? Her kan du nemligen bruke akkurat det garnet du liker best!

 

Selv kommer eg ikkje til å strikke med tykkere enn pinne 3 som det står i oppskriften,
det er noe med når de ikkje er for store heller. 

 

Det er fugler (figurer!!) som dette eg kunne hatt over alt! Ja bare til sånn morsom pynt som bare popper opp hehe Gjerne i matchende farger til stua eller hvor enn du ønsker å plassere de 🙂

 

FUNNY BIRD
Bildet over
ca 15 høy uten bein

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Steffi Hochfellner

 

OWL FAMILY ShuHuu
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Steffi Hochfellner

 

MINI OWLS

 

 

 

 

 

* * * *

Vel, det er ikkje ofte man får 2 morninger på en og samme dag, men det følte eg at eg fikk i dag!
Me kjørte jo som sagt DibHassan inn til Kystbussen i Stavanger halv 7 i morges! ZzzZZzz Da me kom hjem ble eg jo bare trøttere OG trøttere så halv 10 stupte eg inn under dyna og sovnet PANG! haha
Eg våknet søren meg ikkje før halv 2 og da trodde eg det var en vanlig morgen, ja det gikk noen minutter før det gikk opp for meg at det mest sannsynlig var langt på dag! Hekkan så deilig!

Nå føler eg meg jo i SUPERFORM!! Så deilig! Leiligheten FLYTER nesten over alt, men eg kjenner det verken i rauå eller håve (Som me så elegant sier her i Stavanger!) *ler hjertelig*
Der i mot er eg VIRKELIG motivert til å ta i et tak kan du si, så straks etter nok en kopp kaffi skal eg angripe rotet fra den beste vinkelen! OMG!! Stua er vel den eneste plassen det er OK å oppholde seg! Vanlig praksis f.eks som DibHassan reiser bort det er å virkelig ANGRIPE det som måtte befinne seg der inne for eg får egentlig makk når eg ikkje har KONTROLL på rotet hehe Merkelig, men eg sitter sååå mye bedre her i Go`stolen når eg vet at det er akseptabelt over det meste 🙂

Eg spurte DibHassan i bilen inn til Stavanger i dag om han hadde GLEMT å rydde bordet sitt i går fordi han visste han skulle reise i dag?? Vet ikkje helt om eg trodde han da han svarte “nei” hehe
Han VET at når han kommer hjem på fredag så er rommet strøkent! hehe Men sånn egentlig så hadde eg håpet at arbeidsfolka kom tilbake denne uka, de skal nemligen skifte noen gipsplater her i stua
(pga den vannlekkasjen me har hatt) og det er bla på den veggen som er inn til Dib sitt rom.
Hadde vært greit å fått det ferdig når han ikkje er hjemme, men litt usikker på NÅR de kommer Hmmmm

Men men, det er vel bare å få på seg tøflene og sette i dag??
ALLER først skal eg bare “låne” Ali sin PayPal og få i hus oppskriftene over! hehe

KOS DEG OG HA EN
ALLA TIDERS DAG

Go`klem fra ei Sprek Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg