LEKKER OG FLOTT GENSER – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Design av Ellen Haugen Bergsrønning

 

Hvor gøy er det vel ikkje når en norske Garn- og StrikkeGuru også designer en superlekker genser??
KJEMPEGØY!!! Åsså er det jo en Top/Down genser som gjør at du med enkle grep kan justere den etter din egen kropp om det skulle være behov 🙂

Herligheten strikkes i det deilige garnet Jamieson & Smith som du også kan kjøpe hos designeren selv 
i hennes nettbutikk HER! Her snakker med 100% Shetlandsull! Masse flotte farger 🙂
NYYYT sier eg bare!

Garnet selges i 25 grams nøster og vettu hva det BESTE er??
HERLIG priser! Woop Woop! Se bare her:
I str Small kommer den på kr 420,- og i XXXL kommer den på 630,-
Det er da SLETTET IKKJE noen upris, ganske normal pris vil eg si + du får som sagt en genser
i et KoseDeilig garn! Lukter eg en liten sommergave til deg selv….eller??

 

 

VINTERENG
Bildet over
Fra 80 cm til 127 cm rundt brystet

* * * *

Ahaa Morgenstund har….Sol og fuglekvitter i fred og ro! DEILIG! I natt da eg la meg satte eg IKKJE på alarmen for eg hadde virkleig planer om å bare soooove, jadda, eg våknet PLING til vanlig tid eg! Må vel bare innse at man slette ikkje er en ungdom lenge og ikkje kan sove til lunsj! haha
Men RANGLE, det kan eg ennå! Eg elsker jo sene kwellen og tidlige morninger, men det fungerer ikkje sammen i lengden kan du si! Kroppen kjennes ut som den hadde ei skikkelig treningsøkt i går så dagen i dag skal egentlig brukes til recovery! haha

Dessverre så må eg snart ned på sjappa i “sentrum” haha Ikkje akkurat den starten eg så for meg, men glemmer man noe vesentlig på butikken, ja så får man virkelig bare ta straffen!(Les; Kaffifilter!)

Planer videre utover det er en soleklar DUSJ! Burde absolutt ha svingt ryddestaven, men siden det er FERIE kan det bare vente til eg er restituert! heheTenker eg tar en dusj etter butikken og bare inntar StrikkePosisjonen her i Go`stolen! Problemer er bare at han Ali, HAN har planer i dag! Jadda, han har planer om å rydde og klargjør den store gangen for den skal jo males! Kjenner eg meg selv rett da så blir eg vel gående rundt å varre å plukke på rot! Har en koffert og en bag som skal ryddes ut av
og JA garantert at DibHassan klarer det selv, MEN, gjør eg det selv så blir det gjort i en fart og ting kommer tilbake dit det hører hjemme med èn gang 🙂 Simple as that!

Men du? Kos deg litt i dag, ja ta å lag deg en skikkelig GOD dag! Hvorfor haste og styre??
Det kommer da vel en dag i morgen også så unn deg litt kos i steden for, DET skal eg 🙂

NYT DAGEN!

Go`klem fra ei Mørbanket Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knittting #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Så koselig å sitte å lese bloggen din til morgen/formiddagskaffen😊 det er liksom blitt en del av dagen, det å sitte å lese den hver dag. Et koselig innslag som jeg har fått som rutine😊 gøy å lese om oppussingsplanene deres, man får litt lyst til å begynne selv🙊 men her i Sør, Kristiansand har vi noen varme dager for tiden🙈 blir litt for varmt for min del, tåler ikke sola så godt, og sammen med «den alderen», så blir det ikke noe bedre👀 Så nå kan jeg sitte å lese og se bilder av deres fremgang, og motivere meg frem til å begynne til høsten🙊 Ha en fin lørdag og en flott helg til deg og dine😊☀️😊

    2. Linda: Så koselig å høre, Takk skal du 🙂 Her startet dagen med strålende sol, men plyselig kom tåka full fart inn fra havet så nå er det ganske kjølig! Jaja, skal jo bare kose meg inne likevel 🙂 Ha en herlig helg du også 🙂

Siste innlegg