WOW! FOR EN JAKKE!!!

Design av Sustainablist

 

FYYYY SØREN! Vettu ka??? Eg dånte klask med håve først i veggen da eg så denne! Oh MY!!
Shit den var virkelig nydelige og kjenner et STERKT behov for å strikke den, NÅ ville eg hatt den!!!

Den er strikket i DETTE GARNET og med en strikkefasthet på 20m/18 row på 10 cm så har du et ELDORADO av deilig garn du kan velge blant! Garnet som er brukt er en blanding av 60% Merino, 30% Ull og 10% Mohair, så ja, jakken blir herlige den! Likte du an??

 

 

 

 

 

 

Design av Sustainablist

Oppskriften er i en eBook så du får totalt 5 lekre oppskrifter, MEN den er ikkje i salg før 5.juli, 
dvs du må smøre deg med tålmodighet frem til TORSDAG altså! DA først kan du kjøpe den 🙂
Vet at EG skal!!


 

TRICHROMACY
Bildene over
Opp til 123 cm rundt brystet

* * * *

 

Haha må bare le litt av DibHassan! I dag hadde han planer, han skulle inn til Stavanger og treffe noen venner fra treninga og han skulle SHOPPE klær! Javel, det er jaggu ikkje sååå lenge siden eg drev på å legge frem klær til hver dag og når eg spurte om han ville ha noen nye klær var alltid svaret det samme; “Eg interesserer meg ikkje for kler mamma, bare kjøp det du mener eg trenger!”

 

Eg sa til han at snaart begynne du å vil å den buksa og den genseren, men han bare lo! Vel, EG visste jo at eg ville får rett haha Han har shoppet litt på nett inni mellom, vel å merke på Ali sitt Visakort da, men det er første gang han shopper i byen og han kunne melde om at han hadde funnet ei
Levi`s T-Shirt som han likte, så ja, det er jo en start 🙂

Smilte godt når han sendte meg bilde over hehe “Eg tok en selfie med en svane!” Så herlig!!

MEN, nå er det kwell! Ali har malt 2 strøk i gang + en gang til i taket så nå er det på tide å slappe av! Eg har i grunnen bare varret rundt som ei hodeløs høne og gjort lite og ingenting. Har i allefall fått vasket delene til genseren min og nå ligger de til blokken, så ja, eg tror den blir skikkelig deilig!

Eg er i allefall klar for å STRIKKE! Frem med Lotus genseren!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #strikkeoppskrift #pattern #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg