DE MYKESTE MASKENE

Reklame | We Are Knitters

 

Ikkje sant du ser at disse maskene er myke? Skal love deg at det er de! Akkurat som fløyel på huden skal eg si deg 🙂 Endelig fikk eg fingeren ut å gjort ferdig DENNE genseren i DETTE garnet  🙂

 

 

 

Som eg fortalte tidligere så vasket eg alle delen før eg nå sydde den sammen, dette syns eg forenklet det å sy den sammen. Alle kantene var helt rette og hver del var blitt noe fastere enn det de var
før eg vasket de 🙂 Det var lett som bare det å sy den sammen for alle deler passet
akkurat og kantene ble flotte 🙂

 

 

 

Genseren passet også helt PERFEKT men godt KoseRom 🙂 Eg er veldig glad i V-Hals så denne var ganske enkelt perfekt og eg lover å komme tilbake med bilder av den på, men akkurat nå var
alle mine fotografer Utilgjengelige hehe

* * * *

Jaja da er me i grunnen klar for helg her i huset! HelgeKosen er godt plassert i skapene og beina kan legges høyt. Har i grunnen ikkje gjort så mye annet i dag og nå starter snart Brasil-Belgia kampen
og det kan bli skikkelig Ulidelig spennende!! Måtte Brasil vinne! Planen er å strikke samtidig og få opp farten på Lotus Gensern, kanskje eg også begynner å tegne litt av mønsteret på jakken som snart skal på pinnen 🙂 JuHuuu alltid noe på gang vettu 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUPER KWELL

Go`klem fra ei Vibbedille på Lading 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #weareknitters #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg