HOT SHORTS PÅ EN VARM SOMMERDAG

Design av Anna & Heidi Pickles

 

Blir i grunnen mer og mer fristet til å strikke en shorts eg! Syns de er kjempetøffe!! Litt sånn tøff samtidig som den er ordentlig fin 🙂 Oppskriften er fra Pickles og det er Pickles Summer det strikkes med 🙂

 

En blanding av 70% Økologisk bomull og 30% Merinoull så dette er jo perfekt til en shorts
spørs du meg 🙂 Du trenger 3 nøster til den minste og 5 til den største 🙂

 

 

 

HOT SHORTS
Bildet over
Str XS – XXL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Tror kanskje det hadde vært for varmt med en strikka shorts i dag!! 25 gr på det meste og ikkje et vindpust! Som du ser så STEIKER sola rett ned på terrassen vår absolutt hele dagen og det er ikkje en mm med skygge 🙂 Vil man blir brun og gjerne ha et par speilegg til middag,
legg deg rett ut her på terrassegulvet og middagen serveres straks!! *ler*

 

 

 

Vil vel påstå at han Ali valgte feil dag å ta opp malinga igjen hehe Men, han hadde gjort alt klart i går så da forholder han seg til planene og svetten siiiler kan du si 🙂 Det er siste bit av gangen som males.
Nå har taket fått 2 strøk og han er i gang med strøk nr 2 på veggene 🙂

 

 

 

Eg har i grunnen holdt meg inne i skyggen og med gjennomtrekk for eg syns det ble noe for steikende varmt ute i sola. Hadde det vært en dag uten ting å gjøre hadde me nok kjørt ned på Hestholmen,
noe som hadde vært herlig i dag, men men noe må man jo ofre 🙂

 

Har surret litt inn og ut for det er jo perfekt til å tørke klær ute, en time og 2 – Ja og en stor maskin med håndklær er tørre 🙂 Har også fått strikket en del 🙂 Dessuten har eg kokkelert og laget en deilig Wook til middag (Kan ses på Snapchat/vibbedille) og etter ei stund på kjøkkenet bare valset eg inn
i dusjen og den tok eg ISkald! Deilig! 

 

Er i grunnen klar for kwellen eg og skal straks sette meg til med strikketøyet og SÅ er det FotballKamp! Tja, hvem skal man vel Heie på i kwell?? Vel, eg tror eg tar å heier på den som vinner 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #norskstrikkeoppskrift #shorts #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #toppblogg

1 kommentar

Siste innlegg