HOLDER OSS LITT UNDER HAVET

Design av Kate E. Hancock

 

Om det er mangel på strandliv i sommer eller hva…? MEN, livet i og rundt havet er jo så spennende
og ikkje minst gøy! Hadde ennå blekkspruten eg fikk på stang da eg var ca 10 vært like flott som den over her, ja da hadde eg nok den dag i dag hatt et annet forhold til de 🙂 For i virkeligheten er de
såååå langt fra skjønne og flott!

 

Da eg tidligere i dag la ut DENNE blekkspruten gikk det ikkje lenge før eg fikk spørsmål om det ikkje fantes en i hekleteknikk. Vel, eg fant en eg vettu, den over her kan du hekle 🙂
Det er bare å kaste seg i havet og henge seg på 🙂

 

 

CLAUD THE OCTOPUS
Bildet over
Er heklet i Drops Paris

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Design av Infinite Twist 2015

 

 

OPIE THE MINI OCTOPUS
Strikket versjon

 

 

 

 

 

 

* * * *

Tja, eg må si at dette ble virkelig en fin lørdag!! Har i grunnen valset litt inn og ut på terrassen, men det ble ikkje til at eg satte meg i sola. Kommer nok til å angre meg over det nå til uka, ja for i morgen starter de å male på terrassen og da kan eg ikkje sitte der…..men så fristet strikketøyet sååå mye mer og siden eg er ei halvblind høne uten briller (Bør jo ha solbriller ute) så klarer eg ikkje å strikke midt i sola.
Strikketøyet mitt er SKIKKELIG kjekt!! Ja det er faktisk lite det kan måle seg med! Hvis du ikkje har prøvd denne teknikken før, ja så bør du virkelig begi deg ut på nye jaktmarker!! Det er ikkje bare det
å strikke Intarsia Teknikken, men måte eg strikker dette mønsteret på er SÅÅÅ gøy! Det kalles Grafisk Globelinstrikk og eg har lært det fra Charlotte Kaae og skal komme mer inn på det senere 🙂 GØY!!!
Kan jo i samme slengen bare si det; Dette blir slettes ikkje siste prosjekt med denne teknikken!!
Til stadighet popper det opp ideèr på HVA eg kan bruke det på og til 🙂 Det er litt sånn at når du først kan det, ja så vil du bruke det over alt!

Eller er eg ganske god og mett og det er takket være alt mulig mannen i heimen! Du snakker om å digge opp med NYDELIG Fahitas mellom all den andre jobbinga! Ja eg er jo som en dronning (Ali kaller meg for prinsessa da…hehe) som bare sitter her og går til dekka bord så og si daglig! Han spiste, svelget en kopp kaffi og nå står han ute ved saga for å kappe ferdige planker til å lage flere slike platå til krukkene på terrassene! Han har tydeligvis planer om å kjøpe flere store krukker! God det er salg noe plasser!

Men men, eg får vel hente frem litt husmorgen og få hengt opp en svær maskin med sengetøy!
Tro om eg skal ytre ønsker om rent på senga i morgen?? Eller?? Hmmm om ikkje han nylig skifta på senga vår tro?? *Gullfiskhukommelse* Må høre med han 🙂

FREM MED STRIKKETØY
OG KOS DEG I KWELL!

Go`klem fra ei godt fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #strikking #hekling #strikkeoppskrift #hekleoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg