HELÅRSGENSER I DEILIG MERINO

Reklame | House Of Yarn og Rito Garn&Hobby

Design av Casapinka

 

Drømmer du om en deilig og lekker Merino genser som du kan bruke heeele året som også er helt perfekt til å ha under en lett jakken på senhøsten når gradene synker? STOPP å let! Her har eg funnet den til deg 🙂 Ååå ikkje sant denne var lekker?? Her er det ikkje bare genseren som er lekkert, men garnet også! GARNET er kjempelekkert og det minne meg om Bugga!! Eg har nemlig strikket en genser
i Skinny Bugga, faktisk noe av det desidert dyreste eg har strikket, men akk så deilig den er 🙂 Men du,
ta en titt på garnet og se hva du syns!
HER finner du det, Ja, det er dyrt, men bare se på det liksom…
Åsså hvis du vil, så kan du kikke på Skinny Bugga
HER 
(Nå ser det ut for Skinny Bugga er borte borte, men de har funnet et som er like godt) det var det eg strikket av og eg kan virkelig anbefale det!! AV OG TIL unner me oss noe extra fint, ikkje det?? Du kan også kjøpe NYDELIG GarnKit HER i orginal garnet!

Men!! As always, det er selvfølgelig en rimeliger løsning, selvfølgelig!!! DETTE og DETTE er garn du UTEN problem kan bruke, garnet er rimelig ja, men DET betyr da slettes ikkje at garnet er dårligere.
Eg har strikket i begge garntypene og det er virkelig godt å strikke av og det du strikker blir lekkert 🙂

 

DETTE og DETTE er også garn du fint garn bruke, forøvrig også utrolig deilige!!! MEN du, UANSETT hvilket garn du velger, ikkje stol blindt på strikkefastheten som står på garnet! Ingen har den samme strikkefastheten så strikk deg en lapp! HVIS du er en som gjerne ender opp med for små eller for store plagg og klør deg i hue over HVORFOR, ja for du hadde jo KUN 1 eller 2 masker for mye/for lite i forhold til strikkefastheten, ja da MÅÅÅ du ta å kjøpe deg DENNE!! Med èn gang gjør du det! ASAP!! Eg har en, det var rett og slett noe eg ikkje visste at eg trengte før eg faktisk prøvde den ut! SUPER GENIAL!!

 

 

 

Design av Casapinka

 

 

ACOMA
Bildene over
Fra 76 cm til 116 cm rundt brystet
Strikkes Top/Down – Love It!

* * * *

Åååå du hildrande duuu, men eg STORKOSET meg i går kwell kan du tro!! Ahaa det var så deilig
og skjønt kan du tro! Endelig etter 2 dager uten å strikke på den spennende jakken jakken min kunne eg bare samle alle nøstene og krype opp i Go`stolen! Det var så herlig å få det “riktige” garnet hjem!

Linjene i designet ble super “rene” og det var det eg savnet (skjønner eg nå) når eg strikket selve mønsteret i Kauni! Ikkje misforstå for eg elsker Kauni, men i denne jakken ble det for glissent i forhold til
resten av jakka 🙂 Nå blir det ganske enkelt PØRFEKT! Jepp! *Lykke*

 

Eneste problemet mitt er, når eg strikker på noe eg virkelig har trua på og som eg nyter, ja da går det treeegt kan du tro! Det er akkurat som eg draaar ut nytelsen! *ler* Høres jo sikkert helt idiotisk ut for andre strikker gjerne bare enda raskere når noe er såå spennende! Hehe Det at eg skal strikke denne jakken temmelig lang skremmer meg slettes ikkje for endelig har eg laget muligheten til å omsider få meg
en lang og ikkje minst GALKUL jakke!! Woop Woop! Vet om noen som vil bli misunnelige! JuHuuu

Jaja så er det jaggu meg HELG igjen! Eg tar i allefall helg i dag 🙂 Våknet til at malerene var i full sving her! Siden han ene kom allerede kl 06 i går mens me sov så avtalte me med han i går at me skulle la døra stå ulåst i natt slik at han bare kunne gå inn og ut på terrassen å starte, noe han var takknemlig for.
Me er jo lystne på å få det ferdig FØR helga (Noe eg mener det blir) for da kan me stelle ferdig terrassen og VIRKELIG nyte sommeren inni mellom uten å se ting me (altså Ali) må gjøre 🙂 Kan ikkje få sagt hvor fint eg syns det blir! Det er litt sneak peek på Snapchat (vibbedille) om du vil se 🙂 Eg ELSKER denne fargen er kan ikkje få sagt nok hvor glad eg er for at det røde er borte!

Andre planer i dag er å få hjem HelgeKosen, har planer om å lage til litt helgekos allerede i kwell siden DibHassan har besøk og han reiser i morgen. Nå på dagen skal gutta avgårde heeele dagen! De stikker nå i 11 tiden, først skal Dib til frisøren og så blir det Glad Mat Festival resten av dagen! Er i grunnen stygt redd for at i allefall Dib kommer til forspise seg haha Han ELSKER spennende mat og i følge hans planer er å starte med Sushi! Eg sa at han måtte prøve seg på SJØPØLSE!! De snakket om den på
Tv Vest i går og de anbefalte alle til å teste den for de mente at de fleste ville få seg en positiv overraskelse, men eg vet nå ikkje helt eg…?? Noen mente den smakte som Akkar, mens andre mente den minnet om oppblåst svinesvor….SÅ ja, det blir jo spennende å høre om han prøvde seg på den haha

En helt annen ting? Det er ganske tilfredsstillende å sitte her og ha en herlig morning mens andre står
å jobber rett her på terrassen…*Fryder seg virkelig*

 

 

KOS DEG OG LAG DEG EN
SÅ FIN DAG SOM MULIG

 

Go`klem fra ei Meget Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #topdown #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg