HÅRFIN OG MILJØBEVISST!!

Reklame | FLOKE FRISØR STAVANGER

 

Av og til må man rett og slett ta seg selv skikkelig i nakken OM noe skal bli gjort! I dag var det absolutt en slik dag, eg sto tidlig opp siden eg skulle til frisøren kl 13 (Jepp, her trengs det god tid!)
Satt en god stund å vurderte å utsette timen, men tenkte; Ikkje søren, eg SKAL til byen!! Eg måtte bare tenke at ETTER PÅ ville det være sååå verdt det! Ingenting skuffet heller denne gangen og etter 2,5 t
i stolen svevde eg ut fra
FLOKE Frisør i Stavanger 🙂

 

 

 

Som du ser så klarte eg å bestemme meg for HVA eg skulle gjøre!! Eg beholder stripene en stund til
og farget bare hele bunnen mørk (Og bort fløy de grå tustene!) Liker godt å ha det mørke rundt ansiktet og da er det greit at resten er blondt/stripete 🙂 Blir litt spill og liv i håret på den måten 🙂

 

 

 

 

Det må eg si, eg er vanvittig GLAD i det lange håret blitt og det er jo EXTRA gøy når andre “kjente” bloggere sender spørsmål om fra HVOR eg har kjøpt extensions *ler godt* -Det er en del som ikkje tror det er 100% ekte! “Kom å dra meg i fletta” svarer eg da *ler litt til*

Mangen spør meg også hvor lang tid og hvordan håret mitt har blitt så lang. Siste eg hadde barbert nakke var i 2009, for å “holde” den frisyren måtte eg gå til frisøren ca 1 gang i måneden og det skal eg fortelle det ble både dyrt og slitsom! Da bare gadd eg ikkje tenke mer på håret og surra det etter hvert
i en strikk etter som det vokste og PLUSELIG en dag var det blitt skikkelig langt! Den prosessen tok ca 4 år, da var det så langt som dette 🙂 Da var det i grunnen Amira som dullet med håret mitt
(Klipp/stuss og farge) frem til eg begynte å gå til Eirin på FLOKE /Stavanger i 2015!

Det er noe av det beste som har skjedd! Men aller først var eg litt skeptisk for sånn helt egentlig liker eg jo ikkje frisør, eller eg liker ikkje LUKTA hos frisøren og eg ente alltid opp med hodeverk
og i verste fall migrene! Det trengte eg ikkje være redd for hos FLOKE! Det er jo en GRØNN Salong som vil si at ALLE produktene er ikkje bare Miljøvennlige, men OGSÅ Allergivennlige! Bedre enn det kan det OVERHODET ikkje bli! Floke Salongen i Stavanger ble sertifisert som GRØNN salong i juni 2017 🙂

Er du kvalitetsbevisst, opptatt av miljøet og egen helse, DA er dette seriøst Salongen for deg!
Frisørene i Floke er også selvfølgelig Up To date når det gjelder trender og alle typer klipp, farging etc

HER kan du jo ta en titt på hva du kunne tenke deg å gjøre 🙂

Bor du i Stavanger og omegn finner du FLOKE
i Klubbgata 1 – MIDT by`n 🙂

Gleder meg allerede til neste gang!

* * * *

Her er koseklær komme på, kaffi`en er på kanna og eg er virkelig klar for å sette meg godt til rette med strikketøyet 🙂 Begge ungene er snart på vei hjem, Ali sover og eg nyter ME-TIME! Digg!

KOS DEG OG HA EN
UTMERKET KWELL

Go`klem fra ei Hårfin Vibbedille 🙂

#flokefrisør #grønnfrisør #miljøvennlig #allergivennlig ##sertifisertgrønnsalong #stavanger #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg