ISABELL KRAEMER – DANSKE & NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Isabell Kramere

Hver eneste gang eg legger ut noe fra Isabell Kraemer er den noen store hjertesukk mellom kommentarene….“Å hadde den ennå vært på norsk…” På mer enn en måte skjønner eg dere –
Been there and done that – Bare la meg si det; Isabell sine strikkeoppskrifter er utrolig lett forståelige selv om de er på engelsk så eg råder deg jo til å bare prøve. Anyway, nå pløyde eg gjennom noen av hennes design og det er bare flere og flere som blir oversatt til andre språk enn engelsk og tysk, det er bare å følge med liz. Plukket med meg noen noen som er oversatt til dansk og en som er på norsk. Ja for dansk er om mulig enklere enn engelsk vil eg tro? Mange likheter med det norske om ikkje annet 🙂 Så ja, kjør på og napp med deg noe lekre oppskrifter som eg varmt kan anbefale 🙂

 

 

HUMULUS
Bildet over
Opp til 140 cm i brystvidde

 

Du kan se min Humulus HER 🙂

 

 

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

YUME
Opp til 130 cm i brystvidde

 

 

 

 

 

Design et Isabell Kraemer

 

DRIFTWOOD
Opp til 118 cm rundt brystet
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

A GIRL`S BEST FRIEND
Str 70 cm X 180 cm

 

 

 

 

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

KYLER
Str 223 cm i vingespenn

 

 

 

* * * *

I dag har det for min del vært en bob-bob dag for min del. Våknet med et blytungt hodet og eg var sikker på at det skulle bli en skikkelig migrenedag! Drakk som vanlig et glass med Ingefær og i løpet av en liten time roet hodet seg og dagen ble ikkje så verst. Tok meg også en dusj for å se om stivheten i hodet kunne slippe noe mer. Mens eg styrte på med mitt satt Ali i gang å bake og lage middag – han som skulle ha seg en hviledag i dag hehe Etter dusjen ble eg i grunnen bare sitte som en amøbe her i Go`stolen.

Strikket noen pinner på jakken, men fant ut etter hvert at OM eg skulle få en ok kwell var det kanskje lurt å ta en kwil! Henta favorittputa fra sengen og la meg opp på lammeskinnet og sovnet som en STEIN! Våknet etter nesten 2 timer og øynene var så hovne og vonde at eg nesten ikkje klarte å åpne de! Stappet hodet og ansiktet under iskaldt vann og fikk i meg kaffi. Nå føler eg meg ganske ok, men det blir ikkje en kwell med mange sprell kan du si 🙂

Startet på en film tidligere i dag og den skal sees ferdig i kwell! Fikk en god følelse da eg så starten og tenkte at “Denne er BRA!”. Hovedrollen spilles av Denzel Washington. Filmen heter “Fenche”

Nå skal eg bare ta å slenge på meg ei pysjbukse, få ny kaffi i koppen og smække meg en iskald Burn, satser på en fine kwell og at eg får strikket noen pinner 🙂

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Elsker Humulus’n😍. Har praktisk talt fått dilla, og er straks ferdig med bolen på min 4.genser.😜
      Og JA, du har helt rett, oppskrift på engelsk kan virke skremmende, men det er bare å puste helt ut og lese en setning av gangen.

Siste innlegg