DENNE SKAL EG HA!! – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Strikkelisa

 

YES!!! Gjett om eg skal ha denne!! PERFEKT og deilig genser som strikkes sømløst fra toppen og ned 🙂 Akkurat slik som eg bare digger! Løs og ledig, litt lengre ned over rumpa, strikk den god og vid eller som slim-fit! En aldeles perfekt og casual genser som man bare må ha i garderoben. Strikk den med eller uten striper, mange striper? 2 striper?
Gjør hva du vil, genseren blir uansett deilig 🙂

Du kan strikke den i flere garn, ja du kan jo velge din egen favoritt eller du kan strikke den i ASK, Lerke, Pickles Merino Tweed, Tinde osv For mangen valg? Da bruker du enkelt og greit
det du liker best 🙂 Eg vet at det skal eg! JuHuuu

 

Designet av Strikkelisa

JEANSGENSER
Bildene over
Fra 88 cm til 134 cm rundt brystet
NORSK Strikkeoppskrift

* * * *

Ok, da er det helg her i huset for helgekosen er i skapene og i morgen er det i følge Gjensidige meldt opp til storm så da skal eg ikkje ut! Regnet ganske mye i dag og me ble klissvåte så det var godt å komme hjem å hive seg i dusjen 🙂 Nå er det heldigvis kwell og eg kan endelig dra opp strikketøyet 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL DU OGSÅ

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #norskstrikkeoppskrift #strikkedesign #norskstrikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg