DÅN SÅ LEKKER – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House of Yarn/ DSA Garn

Foto:Eivind Røhne/ Designet av Linda Marveng

 

Sier bare det, en dag SKAL eg strikke meg en nydelig Marveng Orginal!! Eg mener, har du sett alt hun designet eller?? Eg lover at du får problemer med å velge ut bare en!! Bare se HER!! OMG!

Omtrent siden Oydis Sweater kom ut har eg hatt lyst på den og eg vurdere å ha den som mitt Juleprosjekt i år!?!? Ja man må jo ha noe nytt på pinnene når Juleferien svinger innom!

Garnet vettu, ja garnet den er strikket i er jo et kapittel og et eventyr for seg selv!!
Den strikkes
Dreamline Soul og Pickles Merino Tweed. Skikkelig herlig kombo!!

 

Foto:Eivind Røhne/ Designet av Linda Marveng

 

Genseren A-Fasong noe som passer meg supert og du starter å strikke nede 🙂

 

OYDIS SWEATER
Bildene over
Str XS —> 2XL
Brystvidde fra 84 cm—> 126 cm
Hoftevidde fra fra 98 cm—> 140 cm
Norsk Strikkeoppskrift

* * * *

Ååå HELDIGVIS!! Nå er stuetaket ferdig vasket og klargjort til maling! Fytti katta for en jobb Ali har gjort! I morgen tidlig kommer arbeidsfolka og gir de klarsignal for å kjøre på med maling ser eg ikkje vekk i fra at han Ali angriper penselen i løpet av helga!! OMG! Eg blir seriøst nødt til å lage meg til med en nødstasjon da! Ja et sted hvor eg kan sitte å strikke samtidig som eg får slappet litt av, blir eg sittende i stua blir det som å sitte på stolkanten og bare vente…Ja, vente til å få beskje om å flytt deg dit og flytt deg tilbake der osv SÅNN blir eg sliten av hehe Nei, eg får rigge til dobbeltsenga slik at eg kan sitte ved vinduet der, ha kaffi og alt vinduskarmen og se serie på Pc`en 🙂 Jepp, DET er en plan!

Har vært litt på flyttefot rundt i stua i dag også pga vaskinga, men nå har Ali krøpet til køyes og eg skal bare kose meg med strikketøyet 🙂 DibHassan er å har avskjedskosekveld med en gjeng venner for på mandag braker det løst! De spres for mange vinder, alle på forskjellige skoler og noe reiser også bort. Blir nok en kwell med mange minner og gode samtaler forhåpentligvis 🙂

KOS DEG OG HA
EN DEILIG KWELL DU OGSÅ

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg