TRENGER DU NYTT SJAL TIL VINTEREN? – NYTT DESIGN AV ISABELL KRAEMER

Reklame | House Of Yarn

Designet av Isabell Kraemer

Hva skal eg si?? Ja annet enn at det BØR bli et nytt sjal på meg denne vinteren og eg tror søren meg at eg har funnet det! Ahaa så lekkert det er og så er det strikket i Merino, for meg vil det si: “Ingen svett og klam hals” haha Ja, eg har noen sjal i litt sånn grovt ullgarn, når eg blir varm behynner det å stikke/klø og eg klør meg på halsen og DET er slettes ikkje behagelig så
eg tror eg er nødt for å gå for Merino til dette altså 🙂

Orginalt strikkes sjalet i DETTE GARNET, andre garn du kan strikke det i er f.eks DETTE DETTE DETTE DETTE  og DETTE + sikkert en haug med andre garn som du gjerne liker enda bedre 🙂 Uansett, vil ha sjalet i størrelsen som er oppgitt da må du som eg alltid presiserer strikke en prøvelapp. Når det er så mye mønster som her bør du (hvis du får det til) strikke prøvelappen i sjalets mønster 🙂 Bruker du litt tjukkere/tynnere garn enn angitt eller får en annen strikkefasthet blir bare sjalet større eller mindre så helt krise er det jo ikkje, er det vel?? Sier bare èn ting; ENJOY!!!

 

Designet av Isabell Kraemer

Sjalet strikkes fra nakken og ned, oppskriften er både diagram og skrevet 🙂 I starten da eg lærte meg å strikke slike mønster syns eg dte var veldig greit når ALT var skrevet for da fikk eg det med meg, men nå går det fint med diagram. Så ja, oppskriften er vel laget slik at den vil behage
de fleste – bedre enn det kan det vel neppe bli?:)

 

AKEMI
Bildene over
Str 80 cm X 200 cm

* * * *

Ingen må komme å si at man ikkje blir sløv i regnvær!! Har i grunnen bare sittet her å gjespet mens eg har strikket så Ali lurte på om eg ikkje bare kunne ta meg en kwil! Nei nei, det vil eg ikkje, eg sov en time extra i morgen så eg få bare bite det i meg! For første gang på lenge klikket eg på Tv på jakt etter en film på Netflix! (Har jo hørt Radio i nesten hele sommer) Scrollet inne på Netflix og havnet på en film med George Clooney som heter The Descendants – En film eg godt kan anbefale! Halvveis i filmen gikk det opp for meg at eg hadde sett den før, men siden eg ikkje husket slutten bare så eg den ferdig og det ER en herlig film hvor i allefall mine tårer kom fram…

Snart skal me ut å kjøre så eg kvikner nok til i den friske luften 🙂 DibHassan skal på trening og han gleder seg til å komme i gang. I kwell er det trening sammen med de han skal delta i NM med og det er Lagmønster på treningprogrammet. Eg er nødt å overvære noen treninger før de reiser for det er skikkelig tøft å se på! Her skal man være synkronisert!

Får ta å strikke noen pinner til før me stikker avgårde, jepp, beina har vokst litt i dag,
men akk de ER virkelig veldig lange altså…Tar TIIIID!

KOS DEG OG HAN EN
KOSELIG OG FIN KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #shawl #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg