HERLIG KOLLEKSJON TIL STORE & SMÅ – 3 STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House Of Yarn/ Knit At Home

Designet av The Weststrand Sisters

 

Sjekk så enkelt! Ja og likevel sååå lekkert! Rent og pent liksom uten for mye mikk makk og krøll! Jepp, denne falt virkelig i smak kan du trygt si! Noe av det kjekke her er at den allerede er laget som både genser og jakke, du trenger ikkje styre med å finne ut av det selv, her serveres det rett på et sølvfat og en herlig bonus er jo en barnejakken 🙂 SÅ GØY!

Alle 3 variantene er strikket i samme garn, nemligen DETTE, men som vanlig kan du fint velge noe annet. Et godt forslag er f.eks DETTE eller DETTE, alt etter hvilket du får den riktige strikkefastheten med som er på 22 m/32 row = 10 cm ! Eg har det som et av mine favorittgarn hvis eg vil ha meg en myk og kløfri genser!

 

 

FLÖJTEN SWEATER
Bildet over
Fra 83,5 cm til 129 cm rundt brystet

 

 

 

Designet av The Weststrand Sisters

 

FLÖJTEN CARDIGAN
Fra 84 cm til 128,5 cm rundt brystet

 

 

Designet av The Wësterstrand Sisters

 

FLÖJTEN  KIDS CARDIGAN
Fra 1,5 til 9 år
(92 cl-134 cl)

Alle disse 3 oppskriftene kan kjøpes enkeltvis, MEN, hvis du kunne tenkt deg alle 3 så er det penger å spare ved å kjøpe alle samlet HER 🙂 Bedre kan det neppe bli 🙂

 

 

* * * *

Etter kaffikopp nr 2 i formiddag fikk eg litt energi så da shainet eg det lille som var å ta tak i på kjøkkenet, pleier som regel å gjøre det når Ali skal styre med mat hele dagen. Vet bare med meg selv at det er virkelig demotiverende å skal lage mat hvis eg må vaske/rydde kjøkkenet først! Der etter tømt eg 2 fullpakka klestativ i gangen! Var meningen Amira skulle gjøre det før hun gikk, men klokka sprang fra henne og hun måtte stikke så da ble det min jobb. Haha men eg fikk beskjed om å bare gjøre det på hennes måte; Ingen brettekanter, bare legge det rett i en kurv! *ler* Var gjort på et øyeblikk 🙂 Etterpå kunne eg jo bare skyve kurven inn på rommet hennes så lager hun brettekanter selv og putter de i skapet 🙂 Hun er egentlig ganske flink sånn 🙂

 

Ali har virkelig benyttet seg av sola denne sommeren! Selv i dag når det egentlig har regnet en del så har han benyttet hvert opphold med å sitte ute å ta seg en pause fra kjøkkentjenesten!
Noe også brunfarger er et bevis for 🙂 Flinke Gode mannen min
<3

 


Dessuten er eg så fornøyd med inngangen vår i år! Det er også faktisk første gangen me har Lyng som eg er sååå glad i! Me har hatt det en gang, men da fikk me det og vedkomne hadde også plantet det i krukka vår før hun ringte på døren hehe Har liksom ikkje syntes det har passet med lille/rosa til den røde husveggen og de sennepsfarga dørene…Mulig eg er rar, men hadde ennå veggen vært fine så hadde eg gjerne likt det, men men NÅ er eg i allefall fornøyd 🙂

Lyngen over kjøpte eg på MesterGrønn, de var rimelige; 25 kr stk, MEN…

 

 

Det var i går i gikk litt bananas og kjøpte 6 til siden Europris hadde 3 for 50 kr og de hadde MYE i flere farger 🙂 Hadde ikkje Ali stoppet meg hadde eg nok kjøpt flere, han lurte jo på HVOR eg skulle ha alle sammen haha Hadde det vært opp til meg, ja da hadde eg puttet noen opp i hver krukke på terrassen også. Ali har tviholder på blomstene der ute selv om eg i grunnen syns de er ferdig bortsett fra de 3 Solsikkene som snart blomstrer. Det var nok noen frø som var
igjen fra vinterens fuglemat 🙂

Ellers her ved inngangen venter me på klarsignal fra styret om at me kan male denne murveggen…OMG…den kan liksom ikkje stå sånn!! Alt er jo bedre enn å ha det slik!? Jepp, me kommer til å presse på, det er i allefall sikkert! Noe annet som irriterer er den der sluken som er MIDT i inngangen vår!! Er det mulig?? For noen år siden var det “flom” på hele etasjen her mellom oss og naboen, alt av stein måtte opp og me ente opp med en sluk MIDT her!! Ville absolutt hatt den lengre bort fra veggen, ja for hellingen kunne de uansett ha laget, men pga denne blir det vanskelig for oss å legge ned de steinflisene som me har lyst på for jobben som ble gjort er ikkje bra og ting er skjevt…Jaja, neste år!!

Vel vel, nå skal eg fortsette å strikke for eg har festet det siste stykket med tråde beina til Flamingoen, men guuu de beina er lange ass!! GI MEG STYRKE!

KOS DEG MAX
OG HA EN DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg