“DØGNVILL” MIDT PÅ DAGEN!

 

Sist eg var på restaurant?? Hmmm Hvis man ser bort fra McDonalds en gang i året med ungene så ja, Hmm må ha vært sist me var hjemme i Libanon! haha Åååå DET er lenge siden nå! SÅ ja, i dag har eg virkelig KOoOSET meg med verdens beste datter! Jaja eg vet alle sier at de har verdens beste datter, men forskjellen er at eg HAR verdens beste!! Me har hatt flott kvalitetstid
og bare koset oss 🙂

I forrige uke da Amira fortalt hva hun ville me skulle gjøre fikk eg velge hvor me skulle gå, men det som er at det er MYE nytt siden eg sist var “på” by`n om du skjønner 🙂 “Døgnvill” hadde eg hørt om å sett maten til på nett og det ser jo skikkelig DIGGE DI DIGG ut! Utrolig koselig plass, me satt i 2.etg i et deilig sofabord og det var en behagelig stemning. Ikkje sånn mye styr,
mulig det er litt villere om kwellen 🙂


Men ja, det passet meg helt utmerket 🙂

 

 


WOW sier eg bare! Skikkelig heftige saker og eg måtte sørgelig nok gi tapt midtveis,
men fy søren DET var SNADDER!

 

 

Beste Løkringene eg har smakt! JAMMY!

 

Søtpotet Chips er jo ALLTID en fulltreffet!!

Dette må jo være den koseligste gaven eg har fått noen gang! Ikkje bare invierte hun ut på middag, men hun tok fri jobb og GA meg en HEL dag <3 Gavekort på Interflora fikk eg også! Så når alle rosene eg fikk fra Ali har tatt kwell kan eg gå å kjøpe nye blomster 🙂

 

 

 

Da me var kom hjem kom også DibHassan fra skolen. Han hadde vært innom byen på vei hjem og jammen hadde han ikkje kjøpt gave til meg! 2 store skåler og en tøff vannkaraffel 🙂 Han syns Snopeskålen var den kuleste og var tydligvis veldig stolt over egen gave! Eg utbrøt når eg pakken opp; “Jøss, WOW du har kjøp ei garnskål! Så KULT!” “Hæ?” var hans respons! “Garnskål???” Han så på meg som et spørsmålstegn og skjønte ingenting! Da måtte eg jo forklare han og han bare lo for det visste han ikkje! Han syns bare den var skikkelig stilig! Hehe
Et stort + at eg har ønsket meg ei slik skål 🙂

Han hadde flaks med den 🙂

 

 

 

Med burger i magen tok me oss en runde på byen etterpå, eg hadde fått penger av Ali til å kjøpe meg noe og derfor med MÅTTE eg innom Cubus i pysj/kosedressavdeling haha Ingen bombe det! Fant meg en noe lang HoodieDress! Midt i blinken! God og lang så da ble det også en Tighs – Perfekt til KOS! Var også innom “Normal” butikken, jepp, skulle man hjem å dusje
trenger man nye dusjsåpe og diverse 🙂

Så ja, vel hjemme spaserte eg bare rett i dusjen på med nye koseklær 🙂 Etterpå ble eg i grunnen bare sittende her for det var ikkje så lenge før me skulle kjøre Dib på trening kl 18. Nå er me hjemme IGJEN og eg TAR KWELL! Dvs han Ali får kjøre ut alene å hente han i 21 tiden for eg skal bare strikke og kose meg med det nye prosjektet eg la opp til i går kwell 🙂
Har jo gledet meg i hele dag jo 🙂

Før eg satt meg skikkelig ned nå måtte eg bla gjennom alle gratulasjonene her og der! Himmel og HAV sier eg bare!! Det er jo mangfoldige 100 jo! Har prøvd så godt en kunne å responere etter hvert og målet er jo å takke ALLE, men om eg skulle hoppe over en så ha meg unnskyldt 🙂

UANSETT, TUSEN TAKK for utrolig mangen kommentarer,
meldinger, sms og Snapchat! WOW sier eg bare!

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG KOSELIG KWELL

Go`klem fra ei veldig Glad&Fornøyd Vibbedille 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg