NYTT GARN BETYR NYTT PROSJEKT! – GALSKAPEN LENGE LEVE!

 

Unødvendig å si at eg formelig kastet meg over Ali da han kom inn med posten i formiddag!! Oh MY! Garnpakker må vel være det ultimate man kan få i posen?? Det overskygger i tilfellet regningene som evn måtte komme samtidig! På et blunk er man på ei rosa sky av bare gode følelser og tanker, ja man svever formelig inn i stua hvor man daler ned i Go`stolen!! Blir vel sittende en stund og bare klemme litt på pakken før man i det hele tatt vurderer å åpne den selv om man vet hva som er inni! Omsider klippes forsegling forsiktig opp!

Det er virkelig som Julaften, er du ikkje hekta i “gamet” så aner du ikkje hva eg babler om! MoHaaa
Et og et tar du nøstene ut og for hvert nøste kommer det et lite frydfult “viiin” fra leppene og bare masse koselyder! Det er døfødt å i det hele tatt forsøke å få kontakt,
ja for man er hindsides denne verden!

Man knuger nøstene i favnen og glemmer de inn til brystet, bare snuser inn den deilig duften før man stryker nøstene lett over kinner og tvinner en tråd mellom fingrene….

SÅ JA; det er absolutt det BESTE eg kan få i postkassen <3 THIS MADE MY DAY!

 

 

 

EG mener!! HALLO!! Sett så deilig!?? Tenk om ALLE fruktskåler kunne vært slik som denne??

ÅJA, Holst Garn er ABSOLUTT en stor favoritt på mitt Garnrom! Eg har ei hylle som er SMEKKFULL med masse farger og eg kan ikkje få nok!! Denne gangen valgte en HOLST COAST som er en blanding av lammeull og bomull og det er skikkelig deilig 🙂

 

 

Eg sliter nå kan du si!! Gjett om eg har lyst å starte på et NYTT prosjekt!??

Men eg MÅ klare å styre meg! Nå må eg få ferdig Flamingoen og den barnegenseren først hvis ikkje er det stor fare for at de blir liggende og det “smaker” heller ikkje like godt å starte på noe nytt når noe annet må ofres…

Meeen, eg kan jo strikke en prøvelapp eller 2?? Det er jo lov…
Ja eg skal strikke 2, en i enkel tråd og en i dobbel, må sjekke at eg få 100% riktig strikkefast til den fantastiske jakken eg skal strikke!

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Det er GRAMPS REVIVE eg skal strikke! JuHuuu Tror Holst Garn blir perfekt eg! “Ser” det liksom for meg om du skjønner 🙂 Bare eg får strikkefastheten til å stemme alle veier
så tror eg dette blir helt KONGE!!!

Eg skal ha den lyseste av de grønne som hovedfarge (Øverst på jakken + ermene; DARK APPEL
Den tynne luse stripene er i den lyseste fargen; ASPARAGUS
Og den mørkeste er i ARMY

Vanligvis er eg litt sånn som hadde valg akkurat samme fargene som jakken er orginal, men nei,
eg har for mye som går i gråfarger så da valgte eg noe helt annet,
altså Grønne Toner som eg tror blir veldig bra 🙂

Nå gjelder det å speede opp på det eg allerede har på pinnene her!!Woop Woop! SKal straks avgårde å få DibHassan på trening! Heldigvis hetre Amira han senere i kwell så når eg er tilbake er det bare å innta kwellsroen tenker eg 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei Ivrig VIbbedille 🙂

#strikk #strikking #garn #holstgarn #strikkeblogg #strikkeblogger #isabellkraemer #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Lunamon design: Det er det som er så kjekt med Isabell sine oppskrifter! ALLE kan bruke de 🙂 Det gribler godt og eg tar på garnet inne mellom bare for å roe ned hehe

    2. Jeg har også bestilt Holsgarn, og pakken kom i går – stor lykke 💖. Elsker garnpakker i posten (venter faktisk på en pakke til 🤪). Planen min er å strikke en Ravello genser med Holst garnet. Har prøvd meg på den en gang før, men fikk den ikke til 🙄. Håper at jeg skal få det til denne gangen.Nydelige farger du har bestilt. Kos deg 🙋

Siste innlegg