MAGISK FARGEBRUK – STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Andrea Mowry

Vet ikkje hvor mangen ganger eg har studert bildet over, men det er nesten så eg føler det er litt sånn elektrisk? Fargene bare er så…Hmmm…..Fullstendig SMÆSJING på en måte! Helt riktige!
I bunn og grunn er det ikkje mine farger (hvis eg skal tro en fargekonsulent sent på 80 tallet…) men likevel er de så tiltalende at eg får gåsehud! Det er noe av det lekreste eg har sett og eg skulle mer enn gjerne hatt den i min ullgarderobe 🙂

 

Designet av Andrea Mowry

Jakken strikkes Top/Down 🙂

 

THE THROW BACK
Bildene over
Kan strikkes i hele 7 størrelser!
Str fra 89 cm til 150 cm rundt brystet
(Er beregnet å strikkes med 13 cm extra vidde)

 

 

* * * *
Ok, det ble en helt annen start på dagen enn planlagt…Eg hadde så vidt stått opp da DibHassan ringte, han var veldig dårlig, mye smerte i ryggen og han sto å spydde i en busk! Eg kunne liksom høre at han var redd/stresset! Det gjorde jo ikkje meg mindre nervøs, så eg fikk Ali (som hadde lagt seg igjen når Dib gikk på skolen kl 7) opp av senga og det var først da me satt i bilen at eg så eg gikk i pysjen!! På under 10 min klarte me å være på skolen, det gikk ganske fort ja! Trengte ikkje se på Dib at noe var skikkelig galt så etter at han var plassert inn i bilen hev eg meg på telefonen til legen mens me bare kjørte ut! Hadde ingen planer om
å bare ta han hjem i den tilstanden!

Han kom inn med en gang. Det ble tatt prøver for å utelukke infeksjoner som bla nyrebekkenbetennelse og blindtarmen. Begge negative. Han spydde og brakk seg hele tiden, han hadde lav oksygen i blodet og følte han hyperventilerte og smertene i ryggen var utholdelige. Likblek og kaldsvettet. Legen vurderte det veldig kjapt og konkluderte at innleggelse var på sin plass. Dib protesterte litt for han ville bare hjem i senga, i løpet av samtalen kom det frem at han hadde spiste og drukket ekstremt mye på Oljemessa i går og noe av maten hadde han kastet fordi det luktet rart, men han hadde likevel spist noe av roastbiffen! Legen mente da at det KUNNE være matforgiftningen, men var på ingen måte sikkert.

Fikk beskjed at me kunne få lov å dra hjem, men me skulle ta kontakt kl 14 for å si hvordan det går. Han skulle ikkje spise eller drikke noen ting inn til da. Vel hjemme gikk han rett i dusjen og stupte i seng. Han har hatt kraftige brekninger en gang etter at me kom hjem, dvs det har gått lengre tid mellom denne og siste gangen hos legen. I øyeblikket er han i dusjen for 2.gang da han føler dette er godt. Sånn ellers føler han det gjerne har lettet litt, men fortsatt vondt,
det er til å holde ut sier han…

Så ja, da tar me en vurdering kl 14 og ser hva som skjer…
Du snakker om at ting bare kan klaske rett ned i hodet på en 

 

 

 


NYT EN FIN FREDAG
OG KOS DEG

Go`klem fra ei litt stressa Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Xx for at Dib blir fort frisk igjen! En blir ekstra engstelig når det gjelder ungene.
      Ellers er det en nydelig jakke du viser, en jeg kunne tenkt meg å strikke. Elsker rødt!! Men så er det det da at jeg er så varm av meg, og flere flotte jakker ligger i skapet…vel på se..

    2. Huff huff, hørtes ikkje bra ut med DibHassan. Håpe de finne ut ka det e. Masse god bedring til han 😃

Siste innlegg