RÅLEKKER SJAL – ISABELL KRAEMER OPPSKRIFT

Leila Raabe/ Designet av Isabell Kraemer

Me kan i grunnen snakke om Isabell Kraemer sine design en hel kwell hvis du vil, eg elsker hvert eneste et!! Ja me kan være enige i at en del er absolutt i samme gata, men det der DE eg elsker! Noen ganger som nå, ja da kommer det et design som gjør at du rett og slett mister pusten!! *Gisper*

Dette sjalet er vel noe av det vakreste eg har sett!! Vettu hva?? Hvis noen du kjenner f.eks har et Jubileum eller noe nå fremover, ja da vil eg si at dette må jo være drømmegaven!! Eg hadde dånt om eg fikk et slik sjal! Orginalt strikkes det i DETTE GARNET, men det du kan gjør er hvis du ikkje vil bruke akkurat det er å; Finne frem eller kjøp det garnet DU syns er lekkert, godt og som du liker å strikke med, da vil du ha et prosjekt som blir avhengighetsskapende!! Det er jo det beste!!

Det viktigste er jo å overholde strikkefastheten på 24 m/38 row på 10 X 10 cm 🙂
Det burde absolutt ikkje være noe problem 🙂

 

 

Leila Raabe/ Designet av Isabell Kraemer

ETCHPLAIN
Bildene over
Str 45,5 cm X 162,5 cm

* * * *

Ahaa, da kom me jo i havn med denne dagen også 🙂 Sitter i grunnen bare å venter på at Dib Hassan skal komme hjem så er det å hoppe i bilen og få kjørt han på trening 🙂

Etterpå er det hjem, en kjapp dusj og på med koseklær—> STRIKKING!! Har ikkje strikket en maske i dag og sånn kan man ikkje ha det! På den andre siden er halve stua vasket og ryddet tilbake! Da er det så mye enklere når Ali setter i gang med malingen 🙂 Alt for å unngå KAOS!!

Pga litt sånn kaosdag utgår middag enn så lenge og det blir Hajallamajalla hehe Dvs det ble tatt opp Pestosnurrer fra fryseren som skal varmes opp etter behov – Enkelt og veldig greit 🙂 Satser på en mer effektiv dag i morgen hva angår strikking, er i det minste lov å håpe 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG AVSLAPPENDE KWELL

Go`klem fra ei noe Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Hei! Ønsker så veldig å strikke meg en poncho! Har du tips til oppskrifter? Vil gjerne ha den i spiss foran og bak og ikke for liten Takknemlig for svar

Siste innlegg