SKJØNN TUNIKA – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House Of Yarn

Designet av Sandra Levey

Hva med en lettstrikket tunika til å holde varmen sammen med utover høsten/vinteren? En deilig tunika med A-fasong og det er jo noe som passer de fleste, en avslappet og kledelig fasong om ikkje annet 🙂 Er sikker på at det er helt problemfritt å evn strikke lange ermer 🙂

Når det kommer til størrelsen så er det kun 1, men, det er ikkje sikkert det er så vanskelig å utvide størrelsen med X- Antall masker, det må du neste sjekke i diagrammet. Et annet råd er å styre det via strikkefastheten din; Oppskriften sier 21 m pr 10 cm, HVIS du f.eks får en strikkefasthet på 18-19 m blir det jo noe større uten at den egentlig blir for tjukk og det ikkje er ønsket.

Garn som kan brukes er f.eks; DETTE DETTE DETTE eg kan også uten problem anbefale Ren Ull, Ren SW Wool og Merinoull på Nille 🙂 Annet garn som også passer fint er Østlandsull
og Safir, da skulle vel mulighetene være ganske mangen 🙂

 

 

Designet av Sandra Levey

 

LAKE DEWAR TUNIC
Bildene over
1 str, se DesignSkissen på Prosjektsiden

 

 

* * * *

Da er stua ferdig vasket OG sparklet! Jepp, Ali startet kl halv 7 i dag og var ferdig i 3 tiden, da hoppet me like godt i bilen og fikk hjem litt helgekos! Hvor inni granskauen tar han energ fra??
I wonder!

Selv om eg ikkje har gjort stor i dag var eg helt kaputt etter handlingen, så eg bare vandret rett i dusjen og har sittet her siden. Noen masker har det blitt strikket, men eg skal straks i gang med kwellens økt :)Er så glad for at det er HELG for eg trenger seriøst noen rolig dager i “bobla” mi!

Derfor tror eg bare eg ønsker deg en skjønn kwell og ei super helg <3

NYT DEN!!

Go`klem fra ei fortsatt litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg