2 LEKRE & 1 ENKEL – 3 DEILIGE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Renate Dalmo

En fin måte å teste ut spennende, gjerne litt vanskelig mønster på er å strikke luer! Det er et prosjekt som er veldig overkommelig på størrelsen samtidig som du etterpå sitter igjen med noe du kan bruke og ikkje bare en lapp. Eg kunne godt tenkte meg mange prøvelapper av denne lue, fy søren så lekker den er! Jøss, det blir en flott gave til noen som elsker luer!

Et godt tips når det kommer til PelsDusk er å besøke eBay! Eg bestilte en pose og fikk mange flotte som var veldig naturtro! Ta en titt HER 🙂

KORNAXLUEN
Bildet over
Str Voksen
Norsk Strikkeoppskrift
Strikket i Mini Sterk

 


 

Designet av Camilla Vad

Nok en lekker lue med en litt annen type mønster, lekker, samtidig veldig tøff 🙂
Blir en flott “prøvelapp” dette også 🙂

MAGNOLLA HAT
Fra Barn til Voksen Large
Dansk Strikkeoppskrift

 


 

Designet av Camilla Vad

En helt enkelt, men skikkelig deilig lue som er virkelig godt å trekke ned over ørene 🙂

GRAYSON
Fra 53 til 58 cm i hodeomkrets
Dansk Strikkeoppskrift

* * * *

Ok, da er det søndag og DENNE håper eg virkelig blir LAT for min del!! I går ble det en veldig sløv lørdag, mer enn hva eg finner behagelig. Satt egentlig bare å strikket på kommando uten egentlig å nyte strikketøyet fordi eg var så sliten. Prøvde etter beste evne å slappe av, men til slutt måtte eg bare stikke en tur i senga for å få det til! Ser ut for at eg få til litt mer Me-Time i dag siden Ali f.eks rydder i garasjen (Han kan jo aldri ta en fridag!) og DibHassan er allerede på trening en tidlig søndag morgen!

Nå er eg så og si FERDIG med Flamingoen! Som du gjerne så på SnapChat i går hadde eg KUN 1 X igjen, dvs 3 riller, før eg la meg! Det tenker eg skal gå bra! Må jo ha noen ensfarga riller etter at den er ferdig også og så tenkte eg at det blir fint med en I-Cord Avfelling 🙂 Så ja, da er det absolutt innafor å håpe på noe ermstrikk til kwellen! Nja, eg har alle trådene til beina å feste også da…Men er virkelig glad for at eg har festet alt det andre så dette er overkommelig 🙂

Først skal eg bare stikke på badet og kaste litt vann i øya og få på litt deo så er eg virkelig klar for en MYE etterlengtet innspurt! Åååå du hildrande du eg har strikket MANGEN riller til nå!

KOS DEG OG HA EN
HERLIG LAT SØNDAG

Go`klem fra ei Sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg