MACEY RILLEGENSER – MAX KOS – GRATIS OG NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn

Designet av Dale Garn/ House Of Yarn

Regner med at du som nå kjenner meg litt skjønner med hvilken iver eg nå sitter her å hamrer på tastaturet!?? Oh My!!! Dette er jo MIN genser jo! Ja, eller MIN type genser på alle måter! LOVE IT! Strikket jo en lignende for X antall år siden, men den ligner mer på ei gulvfille nå så en ny en burde vært på sin plass om eg skal opprettholde et visst Image! *Flirer hjertelig*

Denne som er avbildet her er jo helt MAGISK i fargen!!

 

Designet av Dale Garn/ House Of Yarn

Eller hva sier du? Blir det en ny kosegenser til vinteren eller? Er jo helt perfekt med en lik Tubehals til!! Ahaaa eg ser for meg eg, ja at eg sitter her godt innpakka i denne når det er minus ute!! Garantert at eg ikkje kommer til å fryse og som vanlig vil denne passe helmax til jeans/tights,
men også til pysjbuksa!

MACEY RILLEGENSER & HALSTUBE
Gjelder bildene over
Fra 113 cm til 133 cm i overvidde (Husk den skal være oversized)
Lengde på hele genseren fra 66 cm til 70 cm

Hvis du ønsker hele heftet hvor denne oppskriften befinner seg
i kan du laste det ned HER helt GRATIS!

Genseren er perfekt for deg som er nybegynner 🙂

 

 

Dale Garn/ House Of Yarn

En ting kan eg love deg, hvis garn pleier å klø på deg så kan eg ikkje tenke meg at denne komboen er noe problem! Eg har nemlig selv Klappekos med begge garntypene og eg har knuget de til halsen noe som faktisk bare var en herlig drøøømmm! Eg LOVER!

Genseren er strikket i Dale Alpakka og Kidsilk Erle, du finner nøstene du trenger HER og HER!
Hvis du vil se bedre bilder av de 8 NYE Space Dye fargene til Alpakka ser du de bedre
HER!
Kan komme med et tips og det er hvis du er glad i rødt må du velge den Røde Space Dye i Alpakka + den nye Klarrød i Erle!!! Åååå den komboen er Magisk Lekker
<3

* * * *

Vettu ka?? Ja det er litt dumt, men eg har ikkje strikket på Flamingoen på over 2 dager!! Til gjengjeld har eg kost meg med noe vidunderlig vakker garn og NÅ er eg straks ferdig med det som eg strikker på og eg tror det blir midt i blinken til det eg har tenkt! Ja eg tror faktisk også at han Ali kommer til å like det og gjør han det, ja da kjører eg flatt med mangen flere JuHuu Hekkan DU har mye kjekt å glede deg til 🙂

I dag eg foruten å strikke på noe gøy fått vasket en del klær (Blir det noen gang tomt??) + eg var ute å hentet DibHassan på skolen slik at han skulle rekke timen på Colosseum. Der så plata klar som han nå skal bruke i ca 2 år!! Nå i starten må han ha den på 24/7 til alle tennene er festet og der etter er det kun om natta. Dette er vel egentlig den viktigste delen av det å ha regulering? Ja for hvis ikkje denne blir brukt så vil tennene etter hvert skli tilbake der de var og DET vil me ikkje!!

Nå er eg uansett klar for kwellen og noen heftige timer med strikking! JU BETT! haha Er mett som ei vagge for Ali svingte pizza til middag! Sånn med tynn bunn vettu! Ahaa bare ta en titt på Snapchat(vibbedille) hvis du vil bli fristet! Herved er du advart hehe Pysjbuksa har kommet på og kaffien er fresh på kanna så her gjelder det å gje gass! 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS KOSEKWELL

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #dalegarn #houseofyarn #maceyrillegenser #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Åh, ja den såg heilt herlig ut!! 😀
      Men må nok fortsette på prosjekt *tømme garnlager* før eg begynner på nåke nytt.. :p
      Ha ei fin helg!

    2. Ida: For å motivere deg selv underveis i å “Tømme Garnlageret” trenges det premier 🙂 F.eks en premie hver gang du har strikket opp 2 kg på den måten “vedlikeholder” du garnlageret på en smart måte hehe

      Kos deg masse du også 🙂

    3. Jeg kunne godt tenkt meg å komme i kontakt for å utveksle litt designideer. Jeg har et design på trappene, men trenger litt input. Er du interessert?

    4. Gunn Sjøstrøm: Eg driver ikkje på med design, men hvis du f.eks tar kontakt med en av leverandørene så er det kanskje mulighet for å vise frem noe du har designet? Vet i grunnen ikkje hvordan det pleie gjøres 🙂

Siste innlegg