STRIKK EN FARGERIK KJOLE ELLER TO! NORSK STRIKKEOPPSKRIFT


Designet av Randi K Design

WOW!! For noen flotte Gla`Kjoler!! Sitter bare her å smiler fra øre til øre! Sjekk DE fargene da!?? Hæ? Ja hvis ikkje disse kommer til å lyse opp høsten og vinteren, ja så vet ikkje eg! Elsker når designere mikser og trikser med farger, ja for det er jo så flott! Det er inn med litt sånn duse og bleke farger og det er over alt og DA passer disse deilige kjolene helt perfekt! De lyser virkelig opp! Hvis du har lyst på andre fargerike og flotte plagg så finner du MASSE på Randi sine siden HER 🙂

Kjolen kan du f.eks strikke i Finull eller PT2 og det må eg si; Har du noen gang stått foran Finull hylla på Husfliden og prøvd å plukke ut, ja la oss si 2 farger?? Ha! Ikkje sant det er UMULIG!?? Den hylla der er jo HEEELT Eventyrlig og man burde jo hatt noen nøster i hver eneste farge! Intet mindre!! Denne kjolen gir deg muligheten til å virkelig leke med flere farger!

Hver kjole er strikket med 4 farger så her kan du velge flere av dine favoritter,
eller kanskje kjolens mottaker har egne ønsker? Kjør på sier eg bare!

 

 


Designet av Randi K Design

Ullkjole eller skjørt er så flott på vinterstid med tjukk ullstrømpebukse til!
Kledelig både til hverdag og fest 🙂 Håper du har MANGEN små jenter å strikke til for eg er sikker på at det er vanskelig å stoppe etter KUN 1 kjole/skjørt! KOS DEG!!

BLAAKJOLEN
Bildene over
Str 2 år —> 10 år

Skjørtet er kun i størrelse 9-10 år

* * * *

Ok, da er me halvveis i nok ei uke…Tro om me hører noe fra disse folka som skal jobbe på terrassen opp i dag?? I går tegnet me på veggen i stua! Ja me har satt streker der hvor vannet var i går og så skal me sjekke i kwell om det har gått over streken!
Skjønner “tegninga”? Ja sånn som dette:


Det har nå begynt å renne nedover veggen på den andre siden fra der hvor me har en boks me tømmer…Det begynte det med når de fjerne alle materialene på terrassen over…kanskje det er flere hull der opp? Vel, det er vel bare å holde motet opp selv om det ikkje ser ut for å slutte å regne med det første…*Drømmer om noen dager/uker med tørke nå*

Jaja litt tilbake til strikking igjen, nå begynner det å komme seg ser du og eg fikk virkelig strikket og fikset ganske mye i går så eg tror eg fortsetter i samme gir i dag! Før eg kan sette i gang må eg bare ned på posten med en pakke + eg må ha litt appelsiner og et par sitroner på butikken! Jepp, må fikse ei flaske med IngefærShot igjen i dag, det går unna med det her 🙂 Beste “medisin” ever!

Me får tastes eter hvert ut over dagen 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTT STRIKKEDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg