ALPAKKASOKKER – GRATIS NORSK STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ DaleGarn/ House Of Yarn

At en sååå stor SokkeElsker som meg skal ha så store problemer med å komme i gang med et par sokker er helt ubegripelig! Joda, eg har utrolig mangen ullsokker i diverse garntyper, men da eg tidligere i år printet ut oppskriften på Juliana Sokkene under her var eg HELT klar!! Men, som vanlig så poppet det opp noe som hastet litt mer….Ja for sokker hadde eg jo!

MEN! Når eg så ramler over “Fargesirkelen” over her blir jo gnisten tent på nytt! Garn har eg også, ja faktisk har eg flere nøster med Alpakka Forte som sokkene er strikket i så det er bare å sette i gang! Ja hallo, har t.o.m nye strikkepinner for å virkelig kunne KOoOSE meg!! Jepp, du kan fint strikke alpakkasokker bare garnet har forsterkning og DET har Alpakka Forte!
Det er et NYDELIG garn
<3

Om du ønsker å shoppet garnet fra nett er DETTE et flott sted å benytte! Kjapp levering!!
Til sokkene over trenger du max 2 nøster og til de under her trenger 3
av den ene fargen og 1 av den andre 🙂

LEANNA LACE SOKKER
Bildet Over
Str 20 —> 40

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ DaleGarn/ House Of Yarn

Ååå de er jo berre så lekker….

JULIANA SOKKER
Str 20 —> 46

* * * *

Ahaa da har i allefall EG tatt både helg OG Høstferie! Ka andre gjør, ja det får være opp til dem hehe Planer er NADA – KUN strikkings! Hvis og om atte det skulle komme arbeidsfolk her i morgen, ja da okkuperer eg soverommet med alt dilldallet mitt for eg må prioritere strikking og KUN strikking noen dager og sånn er det med den saken 🙂

Hvis eg nå kommer i havn med dette eg styrer på med så er det tilbake til Flamingoen, men eg vurderer sterkt å sprette et Alpakka Forte nøste bare for å ha noe smått på pinnene 🙂 Jadda, har gått i den fella opp til flere ganger, men når man innehar en ganske godt utviklet
“GullfiskHukommelse” er ikkje det noe problem.

Heldigvis mannet Ali og eg oss opp og dro på butikken tidlig i ettermiddag noe som sikkert også resten av Tanangers befolkning gjorde….JADDA, det tok tid kan du si! Etter på var det en liten tur innom mor min, nok en gang måtte eg plukke opp og få gang på en Selbutommel og eg håper at det nå er den siste! Det er liksom en grunn for at eg sjelden strikker Selbuvotter!
Hvert fall om det er på pinne 2!

Vel vel nå har eg hatt meg en dusj (håret tar eg i morgen!) og fått i meg mat så eg er klar for kwellens strikkeøkt 🙂 Tror eg får ferdig alle mine planer i kwell! JuHuuu

KOS DEG MASSE
OG HA EN DEILIG KWELL

Go`klem fra ei Utladet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking  #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #dalegarn #alpakkaforte #houseofyarn #leannalacesokker #julianasokker #alpakkasokker #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg