KUL HALS – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Lucianaloop

Kjapp, skikkelig kul og rimelig Julegave?? Hvem er vel ikkje på jakt etter det?

Oppskriften er lagt i iBooks på Ipad`en og skal selvfølgelig strikkes til moi! Kjenner at behovet for en god hals har blitt litt trengende(?) men eg har ikkje funnet en GOD en! Om denne her er GOD i forhold til mine krav vites jo ei, men det finner eg ut når eg har strikket den 🙂 For at eg skal like en hals må den ikkje henge å slafse rundt halsen for da gjør den ingen nytte for seg 🙂

Strikkefastheten er på 17 m/20 rows så da er det bare å finne frem et par nøster med f.eks Nepal, Big Merino eller Alaska 🙂 Du trenger kun ca 200 m! Alle 3 ligger inne på hylla så eg må sjekke fargebeholdningen 🙂 Pinnenr 4 er en helt kurrant og grei størrelse å strikke med 🙂
ENJOY sier eg bare!

 

Designet av Lucianaloop

En fin fin dag å starte en nytt prosjekt på er en FREDAG! Så da er det bare å benke seg til Idol eller Gullrekka i morgen og legge opp, er du kjapp så fester du trådene til kaffien lørdagmorgen

Da er det rett i JulegaveKista 🙂

PIPOCA BANDANA LOOP
Bildene over

* * * *

Da er det tatt opp, bestemt og vedtatt; HelgeKosen skal hentes hjem i dag! Når man tar siste dråpe med melk i kaffien når man står opp har man heller intet valg 🙂 Så greit, da blir det HELG i dag da! Siden me skal tilbringen HEEELE søndagen på et KampSportSenter i Sandnes for å få med oss Rogalands Mesterskapet er det greit å inkl torsdagen i helga 🙂 Dessuten skal eg jo også på Strikketreff på lørdag så da blir det ei ganske hektisk helg i grunnen 🙂
Får nå se hvor lenge eg holder ut på lørdag 🙂

Skal DU gå? Har du vært der før?

Sitter også å lurer på OM eg skal starte på noe av alt det nye garnet som ligger å venter på meg?? Hmm var inne på rommet mitt å myste litt i går og eg fikk jo kriblinger i magen MED EN GANG!! Men hva skal eg egentlig velge?? og HVORDAN kan eg velge?? Har noe deilig AlpakkaTweed og noe Alpakka Fur som eg skal se om eg kan strikke noe tilbehør av, Hmm DET kunne eg jo faktisk strikket en hals av?? Åååå det hadde jo blitt supermykt!
Dessuten har eg jo planer om en deilig kosegenser 🙂

Vettu ka eg tror? Me må bare se å få hjem den HelgeKosen sånn at eg kan sette i gang helga!! Når me er tilbake skal eg ta med meg en tom kurv inn på rommet og så skal eg SHOPPE!! YES!

KOS DEG OG HA EN
VIDUNDERLIG HERLIG TORSDAG!

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg