HERLIG HELG MED NYTT STRIKKEPROSJEKT! NORSK & GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Selv om det ikkje helt er helga har eg DEFINITIVT tatt HELG! “JU BETT”! Som eg nevnte tidligere så er jo fredag en fin fin dag å starte på noe nytt og siden søndagen for oss skal tilbringes i en hall, ja så “leker” eg fredag i dag 🙂 Me var t.o.m flinke å fikk hjem HelgeKosen i dag så da er det
bare å slenge beina høyt og strikke i vei 🙂

Eg har akkurat lagt om flere 100 m til en nytt og litt tynt prosjekt! Ahaa så YNDIG! For anledningen har eg sprettet et av nøstene i en av de nye fargene til Mini Sterk <3 Denne gangen ble det lilla 🙂 

 

 

Foto: House Of Yarn/ Designet av Kari Haugen

Sjekk det nydelige skjørtet da!! Blir jo en deilig Julegave det til ei lita tulla! Hva eg f.eks kan strikke til skal eg tenke litt på, eg har noen nyedelig små nøster i AIR, SKY og SOUL, tja, kanskje eg rekker en deilige pusete genser også?? Jaja, eg skal ikkje stresse,
men bare kose meg så eg får se hva eg rekker 🙂

Kanskje du også har ei lita tulle? Da passer det fint at denne oppskriften både er norsk OG Gratis!

 

Oppskriften finner du Yarnmade Nr 2 og du kan laste det ned HELT GRATIS HER!
Sånn, da har jo du også en skjønn Julegave i box – det bare gjenstår å kose seg noen timer med å strikke det først 🙂 Eg tenkte det kunne være et perfekt strikketøy til Strikketreffet på lørdag! Vil tro eg klarer å holde styr på kun rette og vrange masker mens eg skravler 🙂 Jadda, blir greier dette 🙂

Ok, eg er klar for å fortsette kwellen og den skal absolutt nytes!

KOS DEG
DU OGSÅ

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #houseofyarn #dustorealpakka #yarnmade #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg