NÅ SKAL DET STRIKKES!


Da var jammen meg dagen her!! Å gjett om eg skal KOoOSE meg 🙂 Selv om eg skal på strikketreff er det søren ikkje sikkert eg strikker så mye haha Nei, der ramler eg litt av spesielt hvis det blir mye skravling hehe Jaja strikke kan eg jo gjøre hjemme, ikkje sant? Blir nok sikkert en del skravling i dag for eg skal møte noen flotte damer som er minst like strikkegale som meg selv 🙂

Når man er på strikketreff er det jo såååå mye kjekt å se på og når det i tillegg kommer til å bugne av garn ja da går jo øya flikkflakk!

Eg har diskutert MYE med meg selv, ja ang dette å Kjøpe, Eller ikkje kjøpe garn….Eg VET at det kommer til å være sykt mangen fristelser, men eg tror ikkje eg kommer til å shoppe! NOP! Garn har eg egentlig mer enn nok av så eg får satse på at eg tar det igjen på kosen 🙂 Mulig eg må slå til med en liten suvenir om ikkje annet, det gjorde eg i fjor også 🙂

Nå gleder eg meg i allefall masse, skal straks på badet å stelle meg litt og der etter er det strake veien ned til bussen og Jr skal bli med 🙂 Det er kos det! Mangen år siden me tok bussen sammen!! Han skal være med venner da og så møtes me igjen når eg skal ta bussen hjem 🙂 Koselig!

Eg skal prøve å huske at eg faktisk har en mobil som tar bilder *ler* slik at eg kan blogge om en fint treff når eg kommer hjem 🙂 Kanskje det blir en Snap eller 2 også, aldri godt å si 🙂
Du kan jo i så fall svippe innom Snapchat
(vibbedille)

KOS DEG OG HA EN
FORTREFFELIG HERLIG LØRDAG!

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #strikkehelgistavanger #knit #knitting #strikketreff #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg