VINTAGE INSPIRERT BABYTØJ – DANSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Charlotte Kaae

Noe eg elsker med Charlotte Kaae sine design er at hun er glad i å bruke farger!! På den måten blir plaggene så friske og Glade!! Babyklær i fornøyelige farger er så skjønt og disse designene er enkle plagg som kan mikses og brukes som du vil! Lek deg med litt farger
og få en sprudlende deilig garderobe 🙂 

KARLS HVERDAGSSHORTS
Bildet over
Str fra 0/3 mnd til 18/24 mnd

 

 

 

Designet av Charlotte Kaae

NOAHS FINE VEST
Str fra 0/3 mnd til 18/24 mnd

 

Designet av Charlotte Kaae

EDEL & ERIKS SPARKEBUKSER
Str fra 0/3 mnd til 18/24 mnd

 

Designet av Charlotte Kaae

LEIAS FINESTE KJOLE
Str fra 0/3 mnd til 18/24 mnd

Alle disse oppskriftene + 2 til finner du samlet i boka “Fargerike Babystrikk” av Charlotte Kaae. Boken kan kjøpes både som trykt utgave eller som eBook. (Kjøper du den trykte utgave får du også eBook 🙂 Boka kan du kjøpe for en rimelig penge HER 🙂 

* * * *

I går kwell var første gang på flere dager at eg tok i strikketøyet! Ble noen runder bare fordi eg føler ikkje eg har landet skikkelig ennå, ja det er akkurat som eg er i den der “Oslo-Bobla” som eg følte me befant oss i hele helga! Vår egen lille verden som KUN besto av å spise litt, sette seg selv til sides for så å fokusere på alt som foregikk! Nå er det bare å fokusere på neste mål som er NM2019 og vettu hva det beste med det er?? JuHuuu det er nemligen her i Stavanger! Det må jo bare bli bra! Da slipper også deltagere å dra så langt bort fra hotellet fra å konkurrere for hotellet er rett ved siden av Idrettsanleggene! Knall supert og det er kun ca 10 min for å kjøre dit. Klubbene her har visst nok fått knallpriser for deltagerene på hotellet så det er mye mulig me bare parkerer Dib der og så kan me heller kjøre frem og tilbake. Åååå det blir deilig det 🙂

Det går virkelig veien for den gutten om dagen! I går gikk han til Elkjøp for noe både han og me trodde var en prøveperiode for å se om han kunne jobbe der, men neida, der ventet uniform og fast jobb! Jadda! Så ja, nå er også han ansatt i Elkjøp og skal jobbe 2 dager i uken + annen hver lørdag, blir mynt i kassa det for en på 16 🙂 Om han er fornøyd? “Ju Bett”!

Eg er fortsatt veldig mørbanket i kroppen, ja eg har vannblemmer UNDER beina!?!? Mulig?? Tydeligvis! Har ingen planer for dagen annet enn å prøve å sette meg selv sammen igjen,
satser på å få strikket litt, men utover det tror eg bare eg skal innta en
skikkelige amøbe-stilling og intet annet 🙂

KOS DEG OG HA EN
ALLA TIDERS DAG!

Go`klem fra ei meget sliten VIbbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #babyklær #vintagebabytøj #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg