PÅ TIDE Å DESIGNE SEG EN NY JAKKE!

Reklame | House Of Yarn

Jau jau, da var eg havnet ut på glattisen igjen! Denne gangen er eg også eg ganske godt steg utenfor min egen komfortsone og det er litt skummelt! Eg skal blande sammen forskjellige garntyper bare for å oppnå en annen effekt av designet! Det er litt skummelt ja! Hovedfargen og hovedgarn er en deilig petrolfarge av FAT FAERYTAIL! Eg skal samme med dette garnet blande inn AlpakkaUll fra Nille- Et utrolig deilig garn forresten! Eg hadde ikkje alle fargene i AlpakkaUll`en, men det skal eg fikse – Har enn så lenge bare funnet andre garn i de fargene eg trenger 🙂

Diagrammet har eg nå sittet i ca 2 timer å tegnet så eg er i grunnen klar eg!!
Galskapen lenge leve sier eg bare 🙂

 

Tror dette kan bli veldig bra eg! Som vanlig ser det jo perfekt ut både i hodet og på papiret 🙂 Det er nesten bare å kaste seg utpå og få lagt opp jo før jo heller 🙂 Jakken vil nok dukke opp inni mellom her på bloggen. Vet ikkje før eg bare har regnet litt på hvor lang jakka blir,
men denne gang blir det IKKJE kåpe!

* * * *

Ellers har formen vært bedre enn i går og eg har t.o.m steikt en haug med vafler siden det er Farsdag 🙂 Før jakken bare poppet opp i hodet min fikk eg nå strikket en del på OsloLua og sett på serie så dagen har absolutt vært fin 🙂 Nå er det mørkt ute og da er pysjen på og flere lys er tent 🙂 Sitter i grunnen bare her å ha ei stund med ME-TIME 🙂 Satser på at formen bare stiger ut over uka

Har noen timer på SUS i nærmeste fremtid og det skal jo blir spennende å se hva som kommer ut av det! Nye overraskelser eller at alt bare er Cool? Vel….eg er evig optimist 🙂

Håper du også har hatt en fin dag og at den ble som du planla 🙂
Nå gjenstår det bare å lage seg selv en koselig kwell 🙂

ENJOY!

Go`klem fra ei Optimistisk og Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #intarsia #grafiskgobelin #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger 

0 kommentarer

Siste innlegg