WOW VANVITTIG CRAZY! – SVENSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av JennyPenny

Nå er det bare å raske sammen det du har av Arwetta eller ligne garn og virkelig kose seg med noen fantastiske strikkeoppskrifter! Jada, eg falt for alle 3 selvfølgelig så eg setter meg selv stadig vekk i beit! Eg har jo sååå lyst å strikke ALT og helst skulle alt vært ferdig i går!

Vottene over fikk meg til å tenke på en typisk barneromstapet fra det glade `70 tallet! Oh MY! Me syns faktisk det var helt fantastisk å ha brune og oransje`ish farger på veggene og var helt i ekstase!! Vel, eg må jo ha likt det haha Ja for disse vottene var helt Hinsides Kule! 🙂 

DOTTIE ( PRICKAN)
Bildet over
Justerbar Damestørrelse

 

Designet av JennyPenny

Eller, hva med noe rasende stilige apekatter??
Ja for alle har vel LITT monkey business inderst i skapet??

MONKEY BUSINESS
Justerbar Voksen størrelse

 

Designet av JennyPenny

Rett og slette bare helt skjønne!

CRAZY DAISY
Justerbar Damestørrelse

* * * *

Jaja så er det MANDAG da – IGJEN! Det nærmer seg virkelig desember med STORMSKRITT, men i år kjenner eg faktisk ingen kribling what so ever!! Eg pleier jo vanligvis være i HØYGIR på dette tidspunktet med JuleLister lange som få og har som regel allerede planlagt hver eneste kake som skal bakes…Noen ganger har eg også en del gaver i box allerede, men det knistrer ikkje i lilletåa en gang… Eg klarer på ingen måte å se for meg at eg skal PYNTE inne 2 uker!?!?! Hadde jo GLEDET meg vanvittig til å pynte i ei NYOPPUSSET stue, men her sitter me med vegger som mangler og ting er slettes ikkje på stell! Det var jo dette eg fryktet da veggen ble revet i midten av september…Snufs…Har ingen håp i det hele tatt om at NOE er ferdig i tide…Når slike ting står på, ja da forplanter deg seg litt rundt omkring og man prøver febrilsk å holde ting(les:ROT!) i sjakk, men å pynte til Jul opp på der?? Nei, frister ikkje! Det eneste som er i hus av JUL,
ja det er et par digre Lammelår! That`s IT!

Prøver i grunnen bare å fortrenge årstiden og det er jo ikkje så vanskelig! Eg mener, me kjører på sommerdekk ennå og det er liksom ca 12 grader om dagen! *Mot (U)normalt!*

Uansett, eg fikk faktisk både tegnet ferdig OG startet ganske bra på en ny jakke!! Ja eg skriver jakke for eg har ingen planer om nok ei kåpe haha Så ja, da gjenstår det jo egentlig bare å se om mine utregninger og ikkje minst beregninger slår til og stemmer denne gangen 🙂 Like FARGENE som kommer i denne jakken, tror den blir litt sprø på en sånn herlig god måte 🙂 Vel, det gjenstår jo å se hvem av ungene som tørr å gå ved min side når me er ute *ler meg ihjel*
(De galne har det godt sies det!)

KOS DEG OG LAG
DEG EN SKJØNN MANDAG

Go`klem fra ei litt fortvilet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #svenskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. For et useriøst sameie/ borettslag dere bor i. Kan dere få dere en advokat som kjemper deres sak, fri rettshjelp eller noe, for det er meningsløst at dere skal ha det sånn måned etter måned.

Siste innlegg