DELIKAT BARNEGENSER FRA PETITEKNIT

Designet av PetiteKnit

Awwww <3 <3 <3 Så DEILIG skjønn da man! Tynne pinner og tynt deilig garn? Jepp, det bare må bli delikat og yndig, spesielt når designet er så rent og pent 🙂 Jepp, I LØV IT! *Må ha faktor*

Her kan du godt benytte deg av f.eks Arwetta, det er jo deilig til de alle minste med den sarteste huden, MEN, du kan også uten problem bruke både Kauni og Finull om du som meg tenkte på “skikkelig” ull med en gang du begynte å planlegge oppstart på denne hehe Ja for til noe større barn trenger det ikkje være et problem. Strikkefastheten på designet er 28m/40 row og det som da er fordelen med så mangen størrelser er at du enkelt og uten noe særlig spekulering kan bare hoppe opp/ned en størrelse eller 2 avhengig av garnet alt etter hvor stor du trenger den:) SÅNT må man bare digge di digg 🙂

Ååå eg har MYE nytt Kauni på hylla og eg kjenner en som fint kunne hatt en slik deilig genser! Trooo om eg rekker å strikke en før Jul?? Tja, sånn mellom alt det andre eg har på pinnene??

 

Designet av PetiteKnit

Så ja, spørs om ikkje denne etter hvert havner på noen pinner nær meg….MoHaaaa

HARALD`s SWEATER
Bildene Over
Str 3/6 mnd til 7/8 år

* * * *

Måtte bare superkjapt innom å spre denne her litt for eg ble virkelig forfjamset og litt satt ut da den poppet opp midt i oppvåkingskaffien min! Ja du vet, eg har jo stått opp FØR fuglene og ellers alle andre i dag og me må ut på hjul tidlig! Har time på SUS kl 9 så eg må bare ta ned håret og legge det riktig vei og hoppe i en joggedress 🙂 Har fortsatt en del å på meg før eg begynner å “pynte” meg for å gå til leger/sykehuset! Tro om ikkje det er noe man begynner etter passerte 60??

Anyway, tenkte eg skulle vise deg hvor langt eg har kommet på den pågående og selvdesigna jakken eg har startet på litt senere i dag for jammen blir det skikkelig deilig og digg! YES!

KOS DEG SÅ LENGE
OG HA EN HERLIGE DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #petiteknit #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg